רימה חלו שיתי

רימה חלו שיתי | מדעי הראייה והאופטומטריה M.Optom, 2018

המכללה האקדמית הדסה מקפידה על רמת איכות ומקצועיות לאורך כל הלימודים ואף דואגת לעזרה והכוונה בכל הקשור לשוק העבודה בתחום

בחרתי ללמוד דווקא במכללה האקדמית הדסה ירושלים מפני שבזמן ההרשמה והבירורים גיליתי כי היא היחידה המציעה גם לימודי תואר שני במדעי הראייה והאופטומטריה. אני זוכרת לטובה את הסגל המקצועי והעברת הידע וחומרי הלימוד בצורה אפקטיבית ויעילה.

המכללה האקדמית הדסה מקפידה על רמת איכות ומקצועיות לאורך כל הלימודים ואף דואגת לעזרה והכוונה בכל הקשור לשוק העבודה בתחום. מטעם המכללה זכיתי לעזרה במגוון תחומים, הן מבחינה פיננסית במלגות ומענקים והן מבחינה מקצועית בהכשרה עצמית, פיתוח אישיות, קידום מחקרי והכנה לשוק העבודה.

בנוסף, קיבלנו חשיפה לכל מי ומה שקשור לתחום האופטומטריה בשוק הישראלי ואף בחו"ל. בזכות לימודי התואר השני זכיתי להזדמנות עבודה כבוחנת במבחן המעשי של משרד הבריאות. זומנתי לריאיון אצל מנהל הבחינות שהופתע מרמת הידע והמקצועיות שלי על אף גילי הצעיר, יחסית לשאר המועמדים.

קיבלתי את תפקיד הבוחנת בעמדת 'רטינוסקופיה וראייה דו עינית' – העמדה בעלת הניקוד הגבוה ביותר בבחינה וזו גאווה גדולה עבורי! אין ספק שלא הייתי מגיעה למקום זה אם לא הייתי ממשיכה ללימודי התואר השני במכללה. התואר השני לא רק פתח לי אופציות נוספות לתעסוקה, הוא העניק לי מקצועיות וידע רב בתשאול, עמידה מול קהל וביטחון עצמי, שהועילו לי רבות בעבודתי כבוחנת.

ההמלצה שלי היא תמיד לנצל את ההזדמנויות הניתנות לכם להיחשף לאנשי מפתח בתחום ולייצר קשרים עם בכירים בעולם האופטומטריה.