"בלימודי תואר שני בהפרעות בתקשורת במכללה האקדמית הדסה נחשפתי לתחום ההולך ומתרחב: דו לשוניות ורב תרבותיות. בחברה הישראלית אנו נתקלים בילדים רבים החשופים לשתי שפות או יותר, ולכן תחום זה רלבנטי ביותר.
במהלך הלימודים רכשתי כלים לאבחון וטיפול בילדים בעלי רקע של דו לשוניות עם איחור ועיכוב בהתפתחות השפה והדיבור. למדתי להבין מתי מדובר בקושי התפתחותי ומתי מדובר בעיכוב עקב התפתחות הדו לשוניות. כמו כן, רכשתי כלים להדרכה ולטיפול במקרים בהם לצד הדו לשוניות העיכוב בהתפתחות דורש התערבות טיפולית.
במסגרת עבודתי במכון להתפתחות הילד ובגני שפה אני נפגשת עם משפחות דו לשוניות רבות. פעמים רבות הורים לילדים דו לשוניים מגיעים לקליניקה בחשש רב לגבי ההתפתחות הדו לשונית של ילדיהם. אני מאמינה שחשוב להכשיר מטפלים שיתנו מענה בתחום זה הן בתחום האבחון, הטיפול וההדרכה."