מיכל קופלוביץ'

מיכל קופלוביץ' | הפרעות בתקשורת, 2017

במכללה התנסיתי בעבודה קלינית באופן פרטני או בקבוצות, בליווי המרצים, שם למדתי מה זה אומר להיות אשת טיפול.

במסגרת לימודיי במכללה האקדמית הדסה התנסיתי בעבודה קלינית שהייתה משמעותית עבורי. העבודה הקלינית נעשתה באופן פרטני או בקבוצות, בליווי המרצים, שם למדתי מה זה אומר להיות אשת טיפול. זה גם עזר לי לעשות סדר ונתן לי מקום לאוורר את תחושותיי ולהבין שאני לא לבד. בזכות ההתנסויות הקליניות הבנתי באיזה תחום אעסוק אחרי הלימודים.
כקלינאית תקשורת אני מסייעת לילדים עם קשיי שפה ותקשורת.

במכון להתפתחות הילד אני עובדת באבחון וטיפולים עם מגוון ילדים: ילדים עם לקויות שפה, מעוכבי התפתחות, ילדים עם אוטיזם וילדים עם קשיי היגוי מורכבים. אני עובדת בצוות רב מקצועי (עבודה משותפת עם רופאים התפתחותיים, פסיכולוגים התפתחותיים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים).

במעון יום שיקומי אלי"ע (ארגון לקידום ילדים עם עיוורון או לקויות ראיה ע"ר), אני עובדת כקלינאית תקשורת הייחודיות של התפקיד הזה היא שאני רואה את הילד לכל אורך היום - איך הוא מתפקד בסביבות שונות עם וללא החברים לגן ואני יכולה לבצע התערבות בנקודות זמן שונות לאורך היום (ארוחה/משחק בחצר/מפגש...) עם הילדים או עם הגננת.
אני מאוד אוהבת את העבודה שלי - אני נהנית לעבוד עם ילדים ולסייע להם בעזרת הכלים שרכשתי במקצועי.

במסגרת לימודיי במכללה האקדמית הדסה התנסיתי בעבודה קלינית שהייתה משמעותית עבורי. העבודה הקלינית נעשתה באופן פרטני או בקבוצות, בליווי המרצים, שם למדתי מה זה אומר להיות אשת טיפול. זה גם עזר לי לעשות סדר ונתן לי מקום לאוורר בו את תחושותיי ולהבין שאני לא לבד. בזכות ההתנסויות הקליניות הבנתי באיזה תחום אעסוק אחרי הלימודים.

החוג הוא כמו חממה, חוג קטן עם יחס הכי אישי, כולם מכירים את כולם היטב גם המרצים וגם הסטודנטים והכול מאוד נגיש ונוח.