הדר אלטר

הדר אלטר | מדעי המעבדה הרפואית, 2017

במכללה זכיתי ליחס חם מכלל הסגל, כולל ראש החוג, שסיפק מענה ועזרה מידיית לכל שאלה ובעיה.

בהתחלה לא הגעתי עם רקע בתחום המדעים. הגעתי לייעוץ תעסוקתי שם שמעתי על התואר ועל המכללה האקדמית הדסה והמליצו לי בחום על התחום. הגעתי לראיון עם ראש החוג, פרופ' עודד כאנר שהיה מאוד נחמד ואדיב. השלמתי קורסי קיץ, שלא היו לי קשים כי מצאתי שהתחברתי לתחום מאוד מהר.

במכללה זכיתי ליחס חם מכלל הסגל. תחילה מראש החוג, שסיפק מענה ועזרה מידיית לכל שאלה ולכל בעיה. דיקנט הסטודנטים, שבאו לעזרתי לאחר שילדתי בתקופת מבחנים בקבלת מועדים מיוחדים לבחינות. יועצי המסלול, שאפשרו לי לשפר את ציוניי ולהשלים את הקורסים הנחוצים מבחינת שעות ונוכחות. מיקום המכללה היה נוח להגעה עם תחבורה ציבורית. החוג עצמו הכיל מספר די מצומצם של סטודנטים, כך שהיה מהנה ומלא בהווי טוב ועזרה הדדית. בנוסף, בסוף השנה השלישית ערכו לחוג הדרכה תעסוקתית לקראת ראיונות עבודה, שם הסבירו לנו מה מחפשים מבחינת עובדי מעבדה, מה שסייע לי בראיון העבודה.

כיום אני עובדת כאנליטיקאית במעבדת ביו-פארמה בחברת "טבע". אני בודקת את התרופות הביולוגיות טרם יציאתן לשוק בבדיקות כמותיות ואיכותיות, תחת הבטחת איכות. הבדיקה מתבצעת ע"י קבלת מזרק המכיל את התרופה, בדיקת החלבון ופעילותו, בעצם מדמים את הפעילות שלו בגוף האדם, ואם הוא עובד בצורה המיטבית. למעשה, אני מיישמת שיטות שלמדנו בתואר כמו תרביות תאים, עבודה עם ג'לים וכו'.