עדי בן יהודה- צליק

עדי בן יהודה- צליק | מדעי המעבדה הרפואית, 2011

אנשים שמגיעים לעבודה בשטח, לאחר שעשו תואר בהדסה, הם הרבה יותר טובים מבחינת ההכשרה והידע שלהם

"החלטתי ללמוד במכללה אקדמית הדסה מאחר והתרשמתי לטובה מראש החוג ומהמרצים וכן מתוכנית הלימודים שהוצגה בסילבוס, שמאוד עניינה אותי. בניגוד לאוניברסיטה, הרצון של המרצים במכללה ללמד הוא מאוד גדול, יש הרבה תרגול והמעבדות מאוד מתקדמות ומלמדות. העובדה שיש מעט תלמידים בכל מחזור מאפשרת לגשת למרצים, לשאול שאלות ותמיד לקבל היענות מצדם. קיבלתי המון ידע וכלים במהלך הלימודים במכללה.

כאשר המשכתי ללימודי התואר השני בגנטיקה באוניברסיטה העברית, הרגשתי שאני יודעת יותר מסטודנטים אחרים. ההבדל בא לידי ביטוי בעיקר במעבדה, אפילו ברמה של איך להחזיק את המכשירים בצורה נכונה. בתואר השני הייתי גם מתרגלת והרגשתי שחוץ מהידע שקיבלתי מהמרצים, רכשתי גם את היכולת ללמד אחרים.

מכללה אקדמית הדסה היא מקום מצוין בשביל להקנות את כל מה שצריך לתואר ראשון בביולוגיה. אנשים שמגיעים לעבודה בשטח, לאחר שעשו תואר בהדסה, הם הרבה יותר טובים מבחינת ההכשרה והידע שלהם.

כיום אני מנהלת מעבדת מחקר קרדיולוגי בבי"ח קפלן. אני חוקרת את המערכת הקרדיולוגית אצל אנשים עם בעיות לב שונות. תוך כדי העבודה אני קוראת הרבה חומר מדעי, משתמשת בשיטות שונות ובמערכות מחקר מגוונות כגון תרביות תאים ובעלי חיים.