שיר ארמוזה

שיר ארמוזה | מדעי המעבדה הרפואית, 2012

אני אוהבת את המדע, המחקר, הפיתוח ותגליות. נורא מעניין לעבוד על משהו שלא נחקר לפני, בעיקר בפיתוח ויישום תרופתי.

"בחרתי במדעי המעבדה הרפואית כי מאוד התחברתי לתחום. קראתי את תכנית הלימודים, באתי לפגישת ייעוץ, ישבתי עם ראש החוג וכל מה ששמעתי עניין אותי. בחרתי במכללה האקדמית הדסה כי יש כאן אווירה של חממה, ובית, משהו שאין באוניברסיטאות הגדולות במרכז.

החומר הנלמד היה ממש מעניין וגם עכשיו כשאני אחרי תואר שני אני עדיין זוכרת מה שלמדתי בתואר הראשון. מבחינת המרצים הם היו משכמם ומעלה, השיעורים הועברו בצורה הכי ברורה ונכונה שאפשר להעביר לסטודנטים שמגיעים ללא רקע. תמיד הייתה לי הרגשה שיש עם מי לדבר ולמי לפנות אם צריך משהו. המרצים מכירים אותך, הרגשתי חופשי לשאול שאלות ולהתעניין. כשהתחלתי במחקר והצגתי בכנסים הרגשתי שאני בקיאה בחומר, אני מכירה את כל התחומים, גם כששואלים משהו קצת מעבר למחקר הנוכחי, יש לי ידע רחב מהתואר הראשון. הלימודים במכללה תרמו לי המון להמשך העבודה בתחום.

היום אני לאחר תואר שני באוניברסיטת תל אביב בתחום מדעי הרפואה, פיתוח ויישום תרופתי. אני חוקרת ומנהלת מעבדה ומתכוונת לעשות דוקטורט בתחום. בעבודה שלי אני אוהבת את המדע, המחקר, הפיתוח ותגליות. נורא מעניין לעבוד על משהו שלא נחקר לפני, בעיקר בפיתוח ויישום תרופתי. המקצוע הוא מאוד מאתגר, מעניין ומסקרן."