הדס אשכנזי

הדס אשכנזי | עיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי, 2010

הכלי הכי חשוב שרכשתי הוא היכולת ללמוד לבד, ולהצליח בתחומים עמם לא היתה לי היכרות מוקדמת

"החלטתי ללמוד במכללה אקדמית הדסה בזכות העובדה שזה מקום קטן ואינטימי. החוג היה בית, תמיד הדלת הייתה פתוחה והרגשתי בנוח לפנות לכל המרצים גם בנושאים שלא קשורים לחומר עצמו. לימודי עיצוב תעשייתי מכליל הם ברמה גבוהה ואינטנסיביים, אבל האווירה הכללית הייתה מאוד טובה: יש הרבה עזרה בין הסטודנטים, לומדים ביחד את כל הקורסים ועובדים יחד על פרויקטים.

גם המלגות במכללה תורמות לאווירה זו, ובמסגרתן סייעתי לסטודנטים מהחוג שלי ומחוגים אחרים. הכלי הכי חשוב שרכשתי הוא היכולת ללמוד לבד, ולהצליח בתחומים עמם לא היתה לי היכרות מוקדמת. המכללה נתנה לי את ההרגשה שאני יכולה להתמודד עם כל אתגר שייתנו לי ואת תחושת החופש להתעסק במה שאני עושה היום.

כיום אני מעצבת ממשק וחוויית משתמש (UI/UX) ומנהלת פרויקטים בחברת סטארט אפ בשם Treato. החברה אוספת מיליוני פוסטים, שנכתבים בפורומים ובבלוגים ברחבי האינטרנט, בנושאי תרופות, מחלות ותופעות לוואי. באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים המערכת שלנו מנתחת את כל המידע העצום הזה ומציגה למשתמש מידע ברור ומסודר לגבי כל תרופה ומחלה. 

התפקיד שלי כולל תכנון של המוצר - קביעת התוכן והמבנה, ועיצוב המערכת כולה, ממיתוג החברה ויצירת השפה העיצובית ועד לרמת הפיקסל. אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה, לחשוב על המשתמשים ולהיכנס לראש שלהם וכן להתייחס לפרטים הקטנים שבעיצוב. בנוסף, אני אוהבת שיש לי המון חופש בתפקיד, אני יכולה גם לעצב וגם לנהל פרויקטים".