חנה ספנדר

חנה ספנדר | עיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי, 2011

גם את התמחות שלי עשיתי בכתר פלסטיק, אני מתחברת לעובדה שיש רצון לפתח מוצרים חדשים ואיכותיים והדגש אינו רק על המכירות.

"התחלתי ללמוד במכללה האקדמית הדסה במקרה, לא בדקתי על מקומות אחרים אלא פשוט הגעתי ישירות למכללה. במבט לאחור אני שמחה על כך מאוד מכיוון שאהבתי את הגישה הידידותית והנעימה של המכללה. במכללה, לעומת מקומות אחרים, מתרכזים יותר בתכנים הפרקטיים, בלהבין את המשתמש ולערוך מחקר בצורה נכונה ואמיתית.

לימודי עיצוב תעשייתי אינם פשוטים כלל, הם דורשים זמן וריכוז רב. על מנת להצליח צריך להתמקד בלימודים ולהתמסר אליהם ולכן קשה לעבוד במקביל במשרה מלאה ורצינית. במהלך השנה האחרונה שלי של הלימודים חשבתי לפרוש או לדחות את הלימודים בשנה בעקבות הקושי לעבוד במקביל ללימודים, אך מרצה מהחוג עודד אותי, חיזק אותי והציע לי להמשיך - וכך עשיתי. היום אני שמחה מאוד על כך. באופן כללי האווירה בלימודים מהנה, מורגש כי למרצים אכפת מהסטודנטים ויש יחס אישי. גם בפן המקצועי – ניכר במהלך ההתמחות שלי כי הלימודים במכללה ברמה גבוהה, בעיקר מהבחינה הטכנית.

כיום אני עובדת כמעצבת בחברת "כתר פלסטיק" ביחידת Life style – יחידה שעוסקת בפיתוח מוצרי גינון, חיות מחמד ומוצרים אשר משפרים את איכות החיים. גם את התמחות שלי עשיתי ב"כתר פלסטיק". אני מאוד מתחברת לעובדה שיש רצון לפתח מוצרים חדשים ואיכותיים והדגש אינו רק על המכירות. העבודה עצמה מאוד מעניינת, ישנם תהליכי עבודה דינאמיים ועוסקים בפרויקטים רבים ושונים. במקביל אני מלמדת בבצלאל קורס שנקרא 'מחקר אנוש בסביבת ניהול עיצוב', זאת לאחר שסיימתי תואר שני בניהול עיצוב".

לעבודת הגמר של חנה ספנדר - PASO, מכשיר להעברת מידע לעיוור המסייע לו בהתמצאות במרחב