הקורס מציג את ההתפתחות של היכולות הנרטיביות של ילדים חד-לשוניים מן ההיבט הלשוני, הקוגניטיבי והחברתי-רגשי. לאחר ההכרות עם הסוגה הנרטיבית ומאפייניה, מתמקד הקורס בדפוסי ההתפתחות של תחומי הנרטיב השונים: מבנה הסיפור, תוכן הסיפור וצורות לשוניות בסיפור באוכלוסיה עם התפתחות תקינה. בחלקו השני של הקורס, נציג מחקרים עדכניים העוסקים בהתפתחות הנרטיב באוכלוסיה חד-לשונית ודו-לשונית עם וללא לקות שפה. כמו כן, נעסוק בניתוח של מדגמי שיח נרטיבי של ילדים חד-לשוניים, דו-לשוניים תקינים ודו-לשוניים עם לקות שפה. לאורך
הקורס יוצגו מודלים וכלים להערכה וטיפול באמצעות שיח נרטיבי.
הקורס ילמד באופן פרונטלי