מטרות הקורס:
הקורס נועד לבסס מתודולוגיה לחשיבה עיצובית, ולהעניק כלים המסייעים בתהליכי קבלת החלטות, אסטרטגיה ופיתוח מבנה עקרוני למוצר ו/או שרות, העשרת יכולות ארגוניות בכל הקשור בעבודת צוות על בסיס עקרונות משחקנות. הקורס מעניק יכולות יסוד להבנת מערך שפה מותגית, מיצוב ויצירת ערך מבדל ליצירת חווית משתמש.
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
- ליישם מיומנות בכלים למחקר, ניתוח וניהול מבוססי עקרונות חשיבה עיצובית.
- יכולת ניתוח ואפיון חווית משתמש על פי מתודולוגיית מיתוג ומיצוב.
- ניהול פיתוח רעיוני ויצירת מבנה עקרוני למוצרים ושירותים – המבוססים על עקרונות במשחקנות.