רשימת הקורסים: תואר ראשון ושני

נקה
  • שיווק דיגיטלי וסחר אלקטרוני

    ניהול ארגוני שירות M.A | בחירה
    קוד הקורס: 105551211
    סמסטר ב' ,
    יום ושעה: חמישי , 19:00 - 20:30
    נקודות זכות: 3

    תיאור הקורס: 

    שיווק דיגיטלי וסחר אמצעות הרשת, הינו חלק בבלתי ניתן להפרדה מהפעילות העסקית של ארגונים ללא תלות ביכולות ובמשאבים שלהם. פתיחת חנות אינטרנטית כמו גם המכירה באינטרנט מאפשרת לכל ארגון ללא תלות בגודלו ובמיקומו לשווק את מוצריו ושירותיו לכל דורש.

    העלייה המסיבית בשימוש ברשות מקוונות, שיווק מקוון אפליקציות ושימוש באינטרנט כמקור למידע, מחייבת את הארגון להתאים את עצמו לשוק המשתנה ולשלב בו נמצא הלקוח בתהליך הקניה שלו.

    בתחרות כיום על תשומת ליבו של הלקוח חייב הארגון לפתח חנות מקוונת ראויה, קבוע אסטרטגיה להעלאת התנועה לאתר והארכת זמן השהיה באתר עד לרמה של רכישה.

    בקורס נלמד על עקרונות פתיחת חנות מקוונת , מסחר מקוון ומהות השיווק עצמו החל משלב זיהוי הלקוח, בחירת המסר, הפלטפורמה לאחסון, קידום האתר והגדלת המכירות בפלטפורמה סגורה או פתוחה, באופן עצמאי או באמזון.

    מטרות הקורס:

    עם סיום הקורס בהצלחה, יעמדו לרשות התלמיד כלים ותובנות בסיסיות שיאפשרו לו:

    1.        להבין את תהליכי הרכישה המקוונת של הצרכן .

    2.        לזהות מה המגמות, המאפיינים והשימושים בתהליכי שיווק בינלאומי וסחר אלקטרוני הקיימות בעולם בשנים הבאות.

    3.        להקנות למשתתפים כלים לפתיחה אפקטיבית של אתר מקוון תוך ניצול משאבים קיימים.

     

    *חדש* הקניית יכולות ומיומנויות במסגרת הקורס- שורות לקורות החיים:

    1. תעודת הצטיינות "ניהול חדשני" למידה עצמית בקורסים מקוונים
    2. למידת כלים לחיפוש, איתור וסינון מקורות מידע (כלים של גוגל, הייפ)
    3. למידה להערכת עמיתים
    4. כלים אוריינות דיגיטלית- מצגות PPT, סרטונים, זום