ד"ר אורנית קליין שגריר (Ph.D)

ד"ר אורנית קליין שגריר (Ph.D)

מרצה בכירה, החוג לפוליטיקה ותקשורת והחוג לתקשורת צילומית

ד"ר אורנית קליין שגריר היא מרצה בכירה בחוג לפוליטיקה ותקשורת. כמו כן, היא מרכזת הוראה באוניברסיטה הפתוחה. קיבלה את תואר הדוקטור בחוג לתקשורת באוניברסיטה העברית (2012).

לפני המעבר לאקדמיה אורנית עבדה שנים רבות בערוץ הראשון ברשות השידור בתפקידי הפקה שונים.

יצירת קשר

oranit@hac.ac.il

שידור ציבורי, תעשיית הטלוויזיה הישראלית, הפקת טלוויזיה בעידן הדיגיטלי, אינטראקטיביות, "סטרימינג".

Book

Klein-Shagrir, O. (2017). Para-interactivity and the Appeal of Television in the Digital Age. Rowman & Littlefield.
https://rowman.com/ISBN/9781498540803/Para-Interactivity-and-the-Appeal-of-Television-in-the-Digital-Age

Peer Review Papers

Klein Shagrir O. (2019). "Digital First! Reinventing Israeli PSB and Manufacturing Legitimacy Online", Journal of European Television History and Culture

Keinonen, H., & Klein Shagrir, O. (2017). From Public Service Broadcasting to Soci (et) al TV. Nordicom Review, 38(1), 65-79.‏

Klein Shagrir, O. (2015). Unveiling television’s apparatus on screen as a ‘para-interactive’strategy. Media, Culture & Society, 37(5), 737-752.

Klein Shagrir O. & Keinonen, H. (2014), Public television values in a multi-platform environment: A comparative study in Finland and Israel", Journal of European Television History and Culture Vol. 03, 06

Book Chapters

Klein Shagrir O. (2019). "From ViKi to Netflix: Crossing Borders and Meshing Cultures" in Plothe T. and Buck A. (Eds.), Netflix at the Nexus: Content, Practice, and Production in the Age of Streaming Television, Peter Lang International Academic Publishers

Klein Shagrir O. & T. Liebes (2016). "Herta Herzog: Two Steps Analysis – From The Lonely Kitchen to the Lively Living Room" in Klaus E. and J. Seethaler (Eds.), What Do We Really Know About Herta Herzog? Exploring the Life and Work of a Pioneer Communication Research? Peter Lang International Academic Publishers

Book Review

Klein Shagrir, O. (2019). Digital broadcasting: An introduction to new media by Jo Pierson and Joke Bauwens. Creative Industries Journal, 12(1), 151-153.‏

Academic books and Textbooks

Klein Shagrir O. (Scientific Ed.) (2010), Communication and Public Opinion – A Reader, Open University Press (Hebrew)

Liebes T. and O. Klein Shagrir (Eds.), (2008) Canonic Texts in Media Research, part 1, Open University Press (Hebrew)

Liebes T. and O. Klein Shagrir (Scientific Eds.), (2007) Canonic Texts in Media Research, part 2, Open University Press (Hebrew)

Klein Shagrir, O. (2007) Canonic Texts in Media Research – Study Guide, Open University Press (Hebrew)

Klein Shagrir, O. (2004) Communication and Public Opinion – Study Guide, Open University Press (with Sigal Ravina, Hebrew)