אלפון סגל

  • הפקולטה הבינתחומית לחברה וקהילה / ניהול

  •  
    רנית גבריאלי
    ד"ר רנית גבריאלי
    מורה

    דוקטורט בנושא השפעת תרגול מדיטציית מיינדפולנס על תפקודים רגשיים וקוגניטיביים של סטודנטים עם קשיי למידה וקשיים בקשב וריכוז, אוניברסיטת תל אביב. תואר שני באבחון וטיפול בלקויות למידה ותעודת הוראה בחינוך מיוחד מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון. מורת  Mindfulness based stress reduction) MBSR) המרכז הבין תחומי. 

    עובדת באקדמיה כמרצה וכיועצת לסטודנטים. 

  • הפקולטה הבינתחומית לבריאות חברה ומדע / ניהול מערכות בריאות

  •  
    רנית גבריאלי
    ד"ר רנית גבריאלי
    מורה

    דוקטורט בנושא השפעת תרגול מדיטציית מיינדפולנס על תפקודים רגשיים וקוגניטיביים של סטודנטים עם קשיי למידה וקשיים בקשב וריכוז, אוניברסיטת תל אביב. תואר שני באבחון וטיפול בלקויות למידה ותעודת הוראה בחינוך מיוחד מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון. מורת  Mindfulness based stress reduction) MBSR) המרכז הבין תחומי. 

    עובדת באקדמיה כמרצה וכיועצת לסטודנטים. 

  • הפקולטה הבינתחומית לבריאות חברה ומדע / התפתחות הילד עם צרכים מיוחדים M.A ע"ש דבורה מרגוליס

  •  
    רנית גבריאלי
    ד"ר רנית גבריאלי
    מרצה

    דוקטורט בנושא השפעת תרגול מדיטציית מיינדפולנס על תפקודים רגשיים וקוגניטיביים של סטודנטים עם קשיי למידה וקשיים בקשב וריכוז, אוניברסיטת תל אביב. תואר שני באבחון וטיפול בלקויות למידה ותעודת הוראה בחינוך מיוחד מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון. מורת  Mindfulness based stress reduction) MBSR) המרכז הבין תחומי. 

    עובדת באקדמיה כמרצה וכיועצת לסטודנטים.