אלפון סגל

  • הפקולטה הבינתחומית לחברה וקהילה / תקשורת צילומית

  •  
    אמיר כהן
    אמיר כהן
    מורה

    אמיר כהן 

    www.972art.com                                                    

    אמיר כהן בעל ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנים בפיתוח אסטרטגי-שיווקי ועיצוב מותגי עבור לקוחות ופרוייקטים בארץ ובעולם. פרוייקטים הכוללים יישומי אונליין ואופליין, חווית משתמש במסך ובמרחב הציבורי. מרצה וחבר סגל בכיר במכללה האקדמית הדסה ירושלים. שותף (contributor) ומרכז פרויקט (מוֹדל) במסגרת פרויקט CLEVER של האיחוד האירופי.

    עבודתו של אמיר עבור לקוחות מתחומי תעשיה ועשייה שונים ומבוססת מחקר, פיתוח אסטרטגי, איפיון קהלי יעד ובידול התפישה המותגית, תוך יצירת ערכים ומסרים.

    במהלך השנים, בתהליכי פיתוח מותג ושפה תקשורתית שיווקית, למד אמיר את המאפיינים השונים והייחודיים של התעשיות והגופים השונים. גוף ידע זה מאפשר לו יכולת ניתוח ומתן פתרונות אסטרטגים וקריאטיבים.

    במשך שני עשורים, אמיר אחראי ושותף לפיתוח מיזמי אמנות ותרבות באירופה ובארצות-הברית. במייזמים אלה עסק בפיתוח רעיוני-אוצרותי, בניית תשתית ושפה חזותית שיווקית המחברת בין עשרות ומאות אמנים ברחבי העולם ובין קהל רב בזירות אמנות מרכזיות, כגון הביאנלה לאמנות בוונציה.

    נסיונו הרב של אמיר הן בפיתוח שפת מותג ללקוחות בתחום המסחרי והן עבודתו עם מוזיאונים ומרכזי אמנות בארץ ובעולם ביססה אותו כבעל גוף ידע ייחודי. שילוב היברידי זה איפשר לו יצירת שילוב של תוכן מתחום האמנות העכשווית עם פעולות חווית מותג   (דוגמת Alon USA) בעולם המסחרי - כלי שיווקי בעל ערך רב ממדים, המבטא חשיבה מחוץ לקופסה לטובת כל הצדדים.

    לקוחות

    (רשימה חלקית, בתחומי הטכנולוגיה, המדע, המסחר, האמנות, רשויות ומשרדי ממשלה):

    פריגו - פרמצבטיקה, רד ביומד - חממה טכנולוגית, שטראוס (מותג מגנום), קנון-קרט, אוניברסיטת בן גוריון, מרכז רפואי שיבא, מינדסט ביו-פרמה, Alon/Fina USA, משרד התיירות - חמ״ת, משרד התרבות, ידיעות אחרונות - הוצאת ספרים, הביאנלה לאמנות בוונציה, מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב, עיריית תל אביב - יפו.

    אמיר מרצה באקדמיות ובתי ספר לעיצוב למעלה מ-20 שנה, שימש ראש מחלקה ללימודי תקשורת חזותית, מרצה ומנחה קורסים בתחומי מתודולוגיות מיתוג, אסטרטגיה, עיצוב תקשורת החזותית - עיצוב יישומים לפלטפורמות אופליין ואונליין UI UX.

    השכלה

    1987-1991 המחלקה לתקשורת חזותית בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים.

    1990-1991 ניו סקול - פרסונס, בית הספר לעיצוב - המחלקה לתקשורת חזותית, ניו יורק.

     

  • הפקולטה הבינתחומית לחברה וקהילה / ניהול ארגוני שירות M.A

  •  
    אמיר כהן
    אמיר כהן
    מורה
    שעות קבלה : 
    בתיאום מראש

    אמיר כהן 

    www.972art.com                                                    

    אמיר כהן בעל ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנים בפיתוח אסטרטגי-שיווקי ועיצוב מותגי עבור לקוחות ופרוייקטים בארץ ובעולם. פרוייקטים הכוללים יישומי אונליין ואופליין, חווית משתמש במסך ובמרחב הציבורי. מרצה וחבר סגל בכיר במכללה האקדמית הדסה ירושלים. שותף (contributor) ומרכז פרויקט (מוֹדל) במסגרת פרויקט CLEVER של האיחוד האירופי.

    עבודתו של אמיר עבור לקוחות מתחומי תעשיה ועשייה שונים ומבוססת מחקר, פיתוח אסטרטגי, איפיון קהלי יעד ובידול התפישה המותגית, תוך יצירת ערכים ומסרים.

    במהלך השנים, בתהליכי פיתוח מותג ושפה תקשורתית שיווקית, למד אמיר את המאפיינים השונים והייחודיים של התעשיות והגופים השונים. גוף ידע זה מאפשר לו יכולת ניתוח ומתן פתרונות אסטרטגים וקריאטיבים.

    במשך שני עשורים, אמיר אחראי ושותף לפיתוח מיזמי אמנות ותרבות באירופה ובארצות-הברית. במייזמים אלה עסק בפיתוח רעיוני-אוצרותי, בניית תשתית ושפה חזותית שיווקית המחברת בין עשרות ומאות אמנים ברחבי העולם ובין קהל רב בזירות אמנות מרכזיות, כגון הביאנלה לאמנות בוונציה.

    נסיונו הרב של אמיר הן בפיתוח שפת מותג ללקוחות בתחום המסחרי והן עבודתו עם מוזיאונים ומרכזי אמנות בארץ ובעולם ביססה אותו כבעל גוף ידע ייחודי. שילוב היברידי זה איפשר לו יצירת שילוב של תוכן מתחום האמנות העכשווית עם פעולות חווית מותג   (דוגמת Alon USA) בעולם המסחרי - כלי שיווקי בעל ערך רב ממדים, המבטא חשיבה מחוץ לקופסה לטובת כל הצדדים.

    לקוחות

    (רשימה חלקית, בתחומי הטכנולוגיה, המדע, המסחר, האמנות, רשויות ומשרדי ממשלה):

    פריגו - פרמצבטיקה, רד ביומד - חממה טכנולוגית, שטראוס (מותג מגנום), קנון-קרט, אוניברסיטת בן גוריון, מרכז רפואי שיבא, מינדסט ביו-פרמה, Alon/Fina USA, משרד התיירות - חמ״ת, משרד התרבות, ידיעות אחרונות - הוצאת ספרים, הביאנלה לאמנות בוונציה, מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב, עיריית תל אביב - יפו.

    אמיר מרצה באקדמיות ובתי ספר לעיצוב למעלה מ-20 שנה, שימש ראש מחלקה ללימודי תקשורת חזותית, מרצה ומנחה קורסים בתחומי מתודולוגיות מיתוג, אסטרטגיה, עיצוב תקשורת החזותית - עיצוב יישומים לפלטפורמות אופליין ואונליין UI UX.

    השכלה

    1987-1991 המחלקה לתקשורת חזותית בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים.

    1990-1991 ניו סקול - פרסונס, בית הספר לעיצוב - המחלקה לתקשורת חזותית, ניו יורק.