אלפון סגל

  • הפקולטה הבינתחומית לחברה וקהילה / ניהול

  •  
    רנית גבריאלי
    ד"ר רנית גבריאלי
    מורה

    בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני באבחון וטיפול בלקויות למידה מהאוניברסיטה העברית וכעת לומדת לדוקטורט באוניברסיטת תל אביב. 

    נושא המחקר שלי עוסק בהשפעה של מדיטציית מיינדפולנס על תפקודים קשבים, רגשיים קוגניטיביים ותפיסתיים של סטודנטים עם קשיי למידה וקשיים בקשב וריכוז במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

  • הפקולטה הבינתחומית לבריאות חברה ומדע / ניהול מערכות בריאות

  •  
    רנית גבריאלי
    ד"ר רנית גבריאלי
    מורה

    בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני באבחון וטיפול בלקויות למידה מהאוניברסיטה העברית וכעת לומדת לדוקטורט באוניברסיטת תל אביב. 

    נושא המחקר שלי עוסק בהשפעה של מדיטציית מיינדפולנס על תפקודים קשבים, רגשיים קוגניטיביים ותפיסתיים של סטודנטים עם קשיי למידה וקשיים בקשב וריכוז במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

  • הפקולטה הבינתחומית לבריאות חברה ומדע / התפתחות הילד עם צרכים מיוחדים M.A

  •  
    רנית גבריאלי
    ד"ר רנית גבריאלי
    מרצה

    בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני באבחון וטיפול בלקויות למידה מהאוניברסיטה העברית וכעת לומדת לדוקטורט באוניברסיטת תל אביב. 

    נושא המחקר שלי עוסק בהשפעה של מדיטציית מיינדפולנס על תפקודים קשבים, רגשיים קוגניטיביים ותפיסתיים של סטודנטים עם קשיי למידה וקשיים בקשב וריכוז במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.