נציגי החוג לניהול במכללה האקדמית הדסה השתתפו בכנס informs 2021

31/10/2021 | ד"ר איריס גרטנר מור יוסף | ניהול | ניהול ארגוני שירות M.A

נציגי החוג לניהול במכללה האקדמית הדסה השתתפו בכנס informs 2021 אשר עוסק באסטרטגיות ניהוליות ושימוש במודלים מתמטיים ויישומיים אשר מטרתם לשפר את יכולות הארגון ואת ביצועיו.

בכנס, עסקו השנה בניתוח מערכות בריאות, שרשרת האספקה וניתוח אלגוריתמים לקבלת החלטות והוא התקיים בקליפורניה בפעם הראשונה אחרי הפסקה בת שנתיים (בעקבות משבר הקורונה העולמי) ותחת מגבלות מחמירות.

בכנס הרצו והציגו ד"ר אנה חלמסקי, ד"ר איריס גרטנר וד"ר מיכאל חלמסקי.

ד"ר אנה חלמסקי העבירה הרצאה פרונטלית בנושא Online Segmentation Of Dynamic Data Stream Using Dynamic Classification Unit Model And Planogram Visualization

המודל ושיטת הויזואליזציה המקיפה שמוצגים במחקר נבנו לצורך סיווג של זרם הנתונים דינאמי בסביבת נתוני עתק Big Data. בזמן שהמודל מאפשר סיווג נתונים ויותר תהליך סגמנטציה דינאמי, הויזואליזציה ExpanDrogram מאפשרת למשתמש לעקוב על התהליך ולשנות את הפרמטרים ל המודל על מנת להתאים אותו לנתונים שונים.

ד"ר איריס גרטנר הציגה פוסטר בנושא mother’s satisfaction from childbirth service אשר הציג מודל להערכת שירותי חדר לידה בקרב אימהות חרדיות אל מול אימהות חילוניות ובחן את השפעת הגורם האנושי על תפיסת השירות בשני הסגמנטים .

ד"ר מיכאל חלמסקי העביר הרצאה פרונטלית בנושא Injuries In Israeli Schools: An Advanced Retrospective Nationwide Six-year Analysis For Policymakers. המחקר שבוצע בשיתוף עם מד״א בוצע ניתוח מתקדם של נתוני 36 אלף מקרי היפגעות ילדים בבתי הספר בשנים 2013-2019, זוהו גורמי היפגעות (משחקים במקום הראשון), מגמות היפגעות (שיא ההיפגעות הוא בהפסקה של 10:00) וגובשו המלצות לשיפור ומיקוד מאמצי הנמניעה.

בין ההרצאות מפי טובי החוקרים והמקבלי ההחלטות בעולם ( אמזון, אוניברסיטת הרווארד, ייל ועוד) עלה כי ערך הלקוח הוא הקטליזטור המשמעותי ביותר אצל החברות הגדולות ומירב הסימולציות, פיתוח הנתונים ושיטות המדעיות מתבססות על הגדלת נתח לקוח (לקוח אחד קונה הכל) ופחות על הגדלת נתח שוק (להגיע ליותר לקוחות) .פלטפורמה של אמזון למשל מושתת על כך שהמחק שהם ימכרו ב25 סנט ללקוח יצור לקוח נאמן אשר ירכוש מחר גם את העכבר למחשב, את המחשב ויהפוך ללקוח נאמן.

דף הבית של החוג לניהול

בתמונה: ד"ר מיכאל חלמסקי, ד"ר אנה חלמסקי וד"ר איריס גרטנר