סיכום מפגש בוגרי ותלמידי התוכנית לתואר שני בניהול ארגוני שירות

19/05/2022 | ניהול ארגוני שירות M.A

"האם רחוק היום שנפגוש את פקידי הביטוח הלאומי במטאברס?"

התנסות במשקפי VR

זה אולי נשמע עתידני או אוטופי אבל מחויב המציאות ויש לשאול, לחקור ולברר האם תרחיש זה אפשרי?
בעולם דיגיטלי ומשתנה, ובייחוד לאור משבר הקורונה שהאיץ טרנספורמציה דיגיטלית בארגוני שירות רבים, מנהלים ומנהלות צריכים לחשוב ולפתח חדשנות בשירות ולחשוב על תרחישים עתידניים רלוונטים
עם תרחיש זה התמודדו תלמידי ובוגרי התוכנית לתואר השני בניהול ארגוני שירות, במסגרת מפגש למידה והתנדסות שנערך ביום חמישי 12/5
כחלק מלמידה חוויתית ולמידה מהשטח של ניהול חדשנות בארגוני שירות

במפגש נפגשו הסטודנטים עם אופיר בן אבי, סמנכ"ל מערכות מידע בביטוח הלאומי ולמדו על חדשנות במגזר הציבורי, על ההבדל בין טרנספורמציה דיגיטלית לחדשנות וכיצד מפתחים חדשנות בארגון ציבורי שאמון בצורה בלעדית על הביטחון הסוציאלי של אזרחי המדינה כשאין לו מתחרים או תמריץ להשתפר? כיצד דיגיטציה של שירותים ותפיסת חדשנות תפתור בעיות ונקודות כאב בצורה יעילה?

לאחר מכן, נחשפו הסטודנטים להרצאה בנושא טכנולוגיות ה VR מאת יניב איזון, מנכ"ל פרומיקסט, מציאות מדומה ומציאות רבודה והשימושים שלה בעולמות הניהול. טכנולוגיות אלה מציעות חדשנות משבשת.
כפי שנלמד בתוכנית הלימודים, חדשנות כשלעצמה היא לא מטרה אלא אמצעי וכלי לייצר ערך משותף וחוויה ללקוחות ומשתמשים.
בסיום ההרצאה, הסטודנטים התנסו במשקפי מציאות מדומה וחוו חוויות מעניינות כיצד יש לשלב מציאות מדומה בארגוני שירות בתחומי הכשרה, הוראה והדרכה.

משקפי VR להיכנס לעולמות חדשניים

חדשנות בשירות ומציאות מדומה