״העיצוב שבתוכנו״ - “The Design Among us”

08/08/2023 | עיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי

תערוכת הפרויקטים של בוגרי שנה ד׳ 2023 מתמקדת באתגרים ובסוגיות המעסיקות את הפרט והחברה בחיי היומיום ומבקשת להדגיש את האנושיות והפגיעות של החברה תוך זיהוי נושאים המעסיקים את הזולת, בבחינת ״העיצוב שבתוכנו״.

 

תערוכת פרויקט הגמר ״העיצוב שבתוכנו״ - “The Design Among us של בוגרי שנה ד' 2023 , התכנית לתואר ראשון בעיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי, המכללה האקדמית הדסה ירושלים, התערוכה מציגה מגוון התייחסות לסוגיות ואתגרים בחיי היומיום, החל מפתרונות לגידול ביתי להגברת הביטחון התזונתי, העצמת נשים, עידוד צרכנות מודעת ועד לפתרונות למינים פולשים בטבע.

תערוכת הבוגרים היא חלק מפרויקט הגמר של הסטודנטים בשנתם הרביעית. במרכז התערוכה יישום הקונספט של "העיצוב שבתוכנו" שנע במגוון היבטים מרתקים ומעמיקים. התערוכה מציעה פתרונות יצירתיים ומהפכניים, לאתגרים יומיומיים, המבוססים על חשיבה מעמיקה ותהליכי עיצוב מקוריים. היא משקפת את היכולת של בוגרי החוג לזהות צרכים עמוקים ולהבין את החברה מנקודת מבט ייחודית.  בהתבסס על עקרונות הפרט, התערוכה מציעה מראה חדש ומרתק על יחסינו עם העיצוב והיכולת שלנו להשפיע ולשנות.

 

התוכנית לעיצוב תעשייתי מכליל בחוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי מכשירה מעצבות ומעצבים תעשייתיים מתוך גישה המעמידה את האדם במרכז ומתוך התייחסות למגוון האנושי. מוצרים, מרחבים ושירותים מאופיינים, מתוכננים ומעוצבים במטרה לקדם את איכות החיים של הפרט והקהילה. גישה זו רותמת את העיצוב להובלת תהליכים במרחבים שונים ומורכבים, תוך קיום תהליכי עיצוב משתפים - עם א.נשים ולמען הא.נשים.

 

לאתר עובודת הבוגרים- לחצו כאן

לכתבה בישראל היום- לחצו כאן

לכתבה בYNET- לחצו כאן