מעבדה באמנות הגיימינג

22/05/2024 | מיכל מרקין | מדעי המחשב | עיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי

פיתוח של משחקי מחשב היא חוויה מאתגרת ומהנה שסוחפת אחריה יוצרים ממגוון רחב של תחומים. תהליך הפיתוח מבוסס על צוות רב תחומי הכולל אמנים, מוסיקאים ומעצבים לצד אנשי מדע וטכנולוגיה. אמנם מפתחי המשחק אינם בהכרח מתמחים בכל אחד מהתחומים אבל עליהם להכיר ולהבין אותם ולדעת לעבוד יחד בצוות רב תחומי.

בקורס מעבדה באמנות הגיימינג במכללה, ד"ר מיכל מרקין יוצרת שיתוף פעולה בין הסטודנטים בחוג למדעי המחשב והחוג לעיצוב תעשייתי מכליל במכללה, לבין האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.

תוצרי הפרוייקטים:

  1. Spinny Mouse
    משתתפים: דוד זיידנברג ועומר יריב


  2. מר בודו
    משתתפים: בר קובי, ליאור בן מוחה, תום ליבל ועמרי אריאל שטיר
    LevelReached
    LevelFailed

  3. Neon Valley
    משתתפים: נדב מלול, איליי אסף ורותם דוידסקו



  4. Coal Miners
    משתתפים: תומר עקריש, הילית רוזנטל והדר מילר
    coal miners