לימודי המשך בחוג להפרעות בתקשורת

החוג להפרעות בתקשורת במכללה האקדמית הדסה מזמין אתכם/ן, קלינאי/ות התקשורת לסדרת ברצאות בנושא:

הערכות טנטון

החוג להפרעות בתקשורת בשיתוף המכון להפרעות בתקשורת, המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה השיקו סדרת הרצאות חדשה בנושא טנטון של חוקרים ואודיולוגיים מובילים בעלי שם בין-לאומי בתחום.

אחת המטרות של סדרת ההרצאות היא לעבוד בשיתוף פעולה, אודיולוגים מהמכללה האקדמית הדסה והמרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה ולפתח בעקבות ההרצאות פרוטוקול להערכת טנטון בישראל.

עשרות אודיולוגיים מרחבי הארץ נרשמו לסדרת ההרצאות שתתקיימנה בזום. ביום שני ה-24.10 התקיימה ההרצאה הראשונה ונכחו מעל 80 משתתפים. ישנן עוד 2 הרצאות שצפויות להתקיים שניתן להירשם אליהן. 

פרופ' אבי בסר, ראש החוג להפרעות בתקשורת פתח את סדרת ההרצאות וברך את המשתתפים: "כמי שמאמינים בחשיבות היותנו Practitioner researchers, סדרת ההרצאות היא שיתוף פעולה מושלם בין האקדמיה והשדה הקליני. החוג שלנו והשדה הקליני בבית החולים הדסה שמים דגש רב על חקירה ובירור התערבויות מונחות ומבוססות ראיות ובמיוחד הקפדה על עדכון הפרקטיקות הקליניות בהתאם. אנחנו גם שואפים להיות מקצועיים ומובילים בתחומנו. אי לכך, בחרנו אנשים מובילים בתחום, במטרה לשמוע גישות שונות מזוויות שונות, לקבל תמונה מקיפה של הנושא ולעדכן את הנעשה בעבודה הקלינית.

פרטים נוספים על ההרצאות

ההרצאות יועברו באמצעות זום בשפה האנגלית.

2 מפגשים נוספים יתקיימו:

יום שני 9/11/22 בשעה: 18:00 
יום חמישי 24/11/22 בשעה: 18:00

עלות ההשתפות

ההרצאות יינתנו במחיר סימלי של 60 ש"ח.

להרשמה ליחצו כאן

למידע נוסף אודות ההרצאות