רונית ניידיץ רוזן

רונית ניידיץ רוזן | הפרעות בתקשורת, 2004

ההתנסות הקלינית מאוד רחבה ומאוד מכינה לעבודה בשטח. זה מה שנתן לי את האומץ להיכנס לתחום של לקויות מורכבות

"התלבטתי הרבה מה ללמוד. חיפשתי מקצוע שישלב עבודה עם אנשים - בטיפול, בייעוץ, באבחון ויקנה לי ידע מתחומים שונים (רפואה, פסיכולוגיה).

החוג להפרעות בתקשורת הוא חוג משפחתי, קטן, מאוד ייחודי, מאוד מקצועי ואנושי. תמיד יש למי לפנות - מה שמייחד את מכללת הדסה.

הדלתות תמיד פתוחות בפני הסטודנטים - ממזכירות החוג ועד לראש החוג. המרצים בחוג המשיכו ללוות אותי גם בלימודי התואר השני במכללה, וגם לאחר שסיימתי את לימודיי במכללה, בשאלות מקצועיות מהשטח ובלימודי הדוקטורט.

הערך המוסף שקיבלתי מהלימודים - הוא תמיד לאתגר את עצמך, להתפתח אקדמית וגם מקצועית, וללמוד מעמיתים - הלמידה לעולם לא מפסיקה.

כמו כן ההתנסות הקלינית מאוד רחבה ומאוד מכינה ומכשירה לעבודה בשטח. המון התנסות והדרכה טובה- זה מה שנתן לי את האומץ לקפוץ למים ולהיכנס לתחום הזה של לקויות מורכבות.

העבודה כקלינאית תקשורת מאוד מגוונת ונוגעת באוכלוסיות שונות - ילדים עם לקויי התפתחות, שיתוק מוחין (CP), ילדים עם לקויי שפה, דיבור ועוד. אני עובדת עם הגילאים הצעירים (2-9). וכמובן, שהמקצוע אינו סובב רק סביב הילדים עצמם. יש צורך תמידי בהדרכת ההורים ועבודה מולם. פן זה של המקצוע מאוד מאתגר אך חיוני להצלחת הטיפול."