אל התואר הראשון במכללה האקדמית הדסה הגעתי בעקבות ייעוץ לימודים. שם, היועצת המליצה לי ספציפית ללמוד את המקצוע הזה במכללה האקדמית הדסה ולא במקום אחר. הלכתי לבדוק את המקום בעקבות הייעוץ ובדקתי גם מקומות נוספים, ובסופו של דבר, למכללה הכי התחברתי – החוג היה קטן וניתנה תשומת לב פרטנית לכל סטודנט.
במכללה קיבלתי יחס אישי והרגשתי שהיה למי לפנות. המרצים המלמדים בחוג מגיעים מתחום מדעי הסביבה והיה אפשר לשאול שאלות בנוגע לעבודה בעתיד וללמוד מהם המון. בנוסף, דווקא בגלל שהחוג היה קטן, הייתה הכרות עם המרצים והיה ניתן להיעזר בהם מבחינת המלצות לעבודה או תואר שני. למשל, כשהתעניינתי בלימודי תואר שני, התייעצתי עם מרצה בחוג, ד"ר רמי פדהצור והוא ממש עזר לי. הדגש של הלימודים בחוג הוא שהם מאוד פרקטיים: הם נותנים כלים להמשך וזה פותח המון דלתות. בשנים ב' ו-ג' סיירנו במפעלים, מה שנתן את האופציה לראות ולטעום את העבודה בחוץ. לאחר סקירת האופציות השונות, זוהי הבחירה שלנו במה ללכת ולהתמקצע – אם זה בכימיה, בגיהות תעסוקתית או בתחום אחר שקשור למדעי הסביבה.
כיום אני בעיצומה של תכנית מוסמך באוניברסיטת בר אילן, במעבדת מיקרוביולוגיה סביבתית, בשיתוף פעולה עם מכון וולקני, במחלקת קרקע ומים. המחקר עוסק במגוון ושכיחות אינטגרונים במי קולחים ובחינת העברה אופקית שלהם בקרקעות מושקות במי קולחים. במדעי איכות הסביבה למדנו רבות על טיפול בשפכים וכיום אני עושה מחקר הקשור למי קולחים (מי שפכים לאחר טיפולים) וההשפעה שלהם בתחום העמידות לאנטיביוטיקה בסביבה.