כאשר התעניינתי בלימודים אקדמים, חיפשתי תואר שמשלב בין תחום הפרמקולוגיה, המדע והרפואה. ההתלבטות הייתה בין לימודי ביולוגיה לבין מדעי המעבדה הרפואית. בסופו של דבר, החלטתי על לימודי מדעי המעבדה הרפואית משום שמדובר בתחום הרבה יותר פרקטי אשר נוגע לבני אדם.
הלימודים במכללה הקנו לי ידע שלא היה ניתן להשיג בשום מוסד לימודים אחר, כפי שלמדתי בהמשך. סגל ההוראה היה מאוד בקיא בתוכן ובעומק אליו יורדים לפרטים. היו מגוון נושאים שנלמדו, ואף קורס לא חזר על עצמו, רק המשיכו לחדש. בנוסף, הצוות האדמיניסטרטיבי של המכללה, כמו מרכז אתגרים, ליוו אותי בכל צעד ודאגו לעזור בכל דבר קטן. על כך אני מודה להם מאוד.
במהלך השנה השנייה עברנו יותר קורסים פנימיים שמדברים על גוף האדם והתחברתי יותר לצד הזה מאשר לעבודת המעבדה. במקביל, שמעתי על המסלול הארבע-שנתי ללימודי רפואה של אוניברסיטת בר-אילן, חקרתי אודותיו והחלטתי שלשם אני אגיע.
במהלך המיונים, היו סטודנטים אחרים בעלי תארים אחרים אשר נדרשו להשלים קורסים לשם הקבלה, ואני כבר הגעתי עם כל הידע מוכן, וזה ממש גרם לי להיות גאה במכללה. בנוסף לזה, במחזור שלי יש עוד ארבעה בוגרים של המכללה, שזהו הישג מרשים לכל הדעות. לו הייתי יכול לייעץ למתלבטים כמוני, הייתי ממליץ שוב ושוב על המכללה האקדמית הדסה- התואר פה מספק ידע רלוונטי וחיוני, והכי חשוב – מקצוע שמחבר אותך יותר לפן הקליני.
כיום, בשנה השלישית במסלול הארבע-שנתי, בשלב של הסבבים קליניים בבית החולים, שם יוצא לי לפגוש את הרפואה האמיתית הפעולה, אפילו במצבים הקיצוניים שלה. אני יכול לומר שלימודי המעבדה הרפואית במכללה תרמו לי המון ללימודי המשך, במיוחד במגוון הקורסים.