התואר לניהול ארגוני שירות משך אותי כיוון שהמושג 'אדם שירותי' הוא מושג שבהחלט מאפיין אותי. אני מרבה לנסוע לחו"ל, ושמתי לב פעמים רבות לפקידי הקבלה במלון, לעבודתם המאתגרת והמספקת, ואמרתי לעצמי תמיד שיום אחד ארצה לעבוד ולהיות כמוהם.
הלימודים במכללה האקדמית הדסה היו רלוונטיים במיוחד בהתייחס לעובדה שגרתי בשנים האחרונות בירושלים. המקצוע היה מאוד מעניין, הרגשתי כי במהלך הפרקטיקה החלה העבודה האמיתית, שממנה צמחתי והגעתי להישגים רבים. אני מאמין שהתואר הקנה לי נקודת זינוק משמעותית להתפתחות בתחום. במכללה יש יחס אישי מצד המרצים והצוות, ותמיד הרגשתי שיש את מי לשתף כשצריך. חוויית הלימודים הייתה ייחודית, משפחתית וביתית.
הערך המוסף שלי בתפקיד הוא אדיבות יושר ורצון לעזור לכל אורח, ולסייע לו במציאת אטרקציות ומסעדות מעניינות באזור. המלון הינו ארגון תיירותי מבוסס שירות וקיים קשר ברור בין המקצוע שבו אני עובד היום לבין התואר שלמדתי.
לאחר ראיונות עבודה רבים לתפקידי הקבלה והשירות במלונות, התקבלתי לעבודה במלון הבוטיק "וילה בראון" בו אני עובד כיום. המלון מספק שירותי אירוח לציבור הרחב, ותפקידי הוא אחראי משמרת בקבלה – במהלכו אני עובד כנותן שירות לאורחי המלון בתהליכים שקשורים לצ'ק אין ולצ'ק אאוט, הזמנת מוניות, הזמנת שולחן במסעדה, מענה לטלפונים, קביעת טיפולי ספא ועוד. אני נציג השירות העיקרי של המלון במהלך המשמרת, ותלונות או בקשות מופנות אליי.