רשימת הקורסים: תואר ראשון ושני

נקה
  • חדשנות, בינה מלאכותית ורובוטיקה

    ניהול ארגוני שירות M.A | חובה
    קוד הקורס: 105551002
    שם המרצה: ד"ר קרן מזוז
    סמסטר ב' ,
    יום ושעה: חמישי , 15:00 - 16:30
    נקודות זכות: 2

    הקורס יעסוק בהיבטים של יצירתיות, חדשנות ויזמות בשירות. חדשנות מניעה את ההצלחה התחרותית של חברות רבות ויכולה להתבטא במוצרים חדשים, במבנה ארגוני חדשני, במיזם ראשוני או בהקמת שירות חדש. חדשנות ויזמות הן גורמים מרכזיים לקידום יצירתיות כלכלית, חברתית וארגונית תוך שיפור הביצועים, הגברת הפריון והצלחה בת-קיימא.

    מטרות הקורס להקנות לסטודנטים כלים וגישות להגדרת פעילות חדשנית, תהליכי יזמות וחשיבה יצירתית תוך התייחסות לשירות כמוצר ומשאב בעל ערך ויתרון תחרותי. תהליך היצירתיות נמדד ביכולת האסטרטגית של ארגון למנף את תחומי השירות ותפיסת השירות כערך (value cocreation) עבור הארגון. ניתן לייצר ערך משותף על ידי מיסוד שירות, תוספת או שינוי שירות בהתאם לצורכי ודרישות הלקוחות ויצירת ערך עתידי על ידי בניית שירות חדשני שלא היה קיים קודם.

    במסגרת הקורס ייחשפו הסטודנטים למגמות עכשוויות בחדשנות טכנולוגית כמו: אינטרנט של הדברים, ביג דאטה, מכשירים לבישים ועוד וכיצד אלו משפיעים על התפתחות שירותים. נחקור מקרים של חדשנות בשירות: בפיננסים, בתעשיית ההייטק ובתעשיית החקלאות בישראל ונערוך סיור לימודי בשני ארגונים המקדמים חדשנות שירות.

    ונלמד את הגישה של ניהול רזה לסטארט אפ lean start up

     ויצירת של MVP minimum valuable product של שירות