רשימת הקורסים: תואר ראשון ושני

נקה
  • התוכנית העסקית

    ניהול ארגוני שירות M.A | בחירה
    קוד הקורס: 105551203
    סמסטר א' ,
    יום ושעה: חמישי , 17:00 - 18:30
    נקודות זכות: 3

    רציונל הקורס:

    סדנא מעשית בכתיבת תכנית עסקית תוך שימוש באסטרטגיות דיגיטליות. ארגונים מכינים תכנית עסקית לאפליקציות, למשקיעים או למועצת המנהלים על מנת לתכנן את צעדיהם לטווח הקצר והארוך ולבחן היתכנות כלכלית רווחית.

    בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, על הארגון להתאים את המודל העסקי ולפתח טכנולוגיות דיגיטליות מתוך מטרה לייצר יתרון יחסי לטווח הארוך.

    מה היא תוכנית עסקית ואיך אפשר לכתוב אותה בצורה המיטבית ביותר תוך התאמה לניהול חדשני? כיצד ניתן לתכנן ולייצר מחקרי שוק אשר יבחנו את השינויים בהעדפות הצרכן מקניה מסורתית לקניה מקוונת?

    במסגרת הסדנא לכתיבת תכנית עסקית יכתבו המשתתפים תכנית עסקית לעסק  נבחר חדש תוך איסוף מידע מהשטח, מנהלים  והלקוחות מולן הוא פועל.

    הסדנא תתמקד בכתיבת שתי גרסאות של התכנית: או להנהלת הארגון  או למשקיע ולבעלי העניין שמתעניינים בו

    הקניית יכולות ומיומנויות במסגרת הקורס- שורות לקורות החיים:

    1. זיהוי השלבים העיקריים לכתיבת תכנית עסקית
    2. בחינת  כדאיותה להתכנות כלכלית.
    3. התאמת תכנית עסקית לשינויים דיגיטליים
    4. לספק למשתתפים כלים עיונים ומעשיים בכתיבה מודולרית  של תכנית עסקית
    5. מיומנויות בעבודה בינתחומית בצוות
    6. ניתוח כלים באמצעות אוריינות דיגיטלית
    7. כלים לשיתופיות והערכת עמיתים.
    8. יכולת למידה עצמית ולמידה פעילה של הסטודנט.
    9. הבנה של בעיות, ניתוח בעיות והעלאת פתרונות יצירתיים.