מה המוצר הדיגיטלי? ובמה הוא שונה (אם בכלל) ממוצר תלת מימדי. איך ניגשים לעיצוב פרויקט מסוג כזה, ואיך מודדים את ההצלחה שלו?
תחום חווית המשתמש הוא תחום מולטידיספלינרי המשלב ידע ושיטות עבודה מתחומי הפסיכולוגיה הקוגניטיבית, מערכות מידע ותקשורת חזותית. הוא דורש הפעלה של שתי אונות המוח לסירוגין, במידה שווה, לכל אורך תהליך העיצוב. זה מעייף, אפילו מתיש, אבל זה לרגע לא משעמם.
בקורס ניחשף למכלול ההיבטים המרכיבים את המוצר הדיגיטלי – מחקר, ארכיטקטורת מידע, פסיכולוגיה קוגניטיבית, עיצוב גרפי, אינפוגרפיקה ומיקרוקופי. ניעזר בכלים כמו תסריטי שימוש, פרסונות, בדיקות משתמשים וכלי פרוטוטייפינג ונתנסה בבניית מוצר דיגיטלי בצוותים.
כבונוס, נלמד קצת על עקרונות ובאזזוורדז ששולטים בעולם ההייטק כיום – מ Agile ועד MVP.
דרישות חובה לקורס: אנרגיות חיוביות, סקרנות, אמפתיה, יכולות אנליטיות סבירות ויכולת עבודה בצוות