רשימת הקורסים: תואר ראשון ושני

נקה
  • תכנות מונחה עצמים ופיתוח משחקים

    מדעי המחשב | שנה ב’ | חובה
    קוד הקורס: 10204042
    דרישות קדם: מבוא לתכנות מונחה עצמים והנדסת תוכנה, מבני נתונים
    סמסטר ב' , שנה ב’
    נקודות זכות: 5

    משחק "פאק-מן", "חופר", "גנבים בעיר הגדולה", "למינגס" ועוד משחקי מחשב רבים אחרים הם דוגמאות לעולמות עם עצמים, פעולות, ויחסי גומלין ביניהם. יישומים מסוג זה מדגימים היטב את הרעיונות, העקרונות והאתגרים, הקיימים בתכנות מונחה עצמים. הקורס יעסוק בנושאים מתקדמים של תכנות מונחה עצמים כגון: תבניות, איטרטורים, שימוש בספריות קיימות ותבניות עיצוב. ההתנסות התכנותית תכלול יישומים מעולם משחקי המחשב המבוססים על מבני נתונים ואלגוריתמים הנלמדים בקורסים התיאורטיים.