רשימת הקורסים: תואר ראשון ושני

נקה
  • תקשרות שיווקית וניהול מותג

    ניהול ארגוני שירות M.A | חובה
    קוד הקורס: 105551231
    סמסטר א' ,
    יום ושעה: חמישי , 15:00 - 16:30
    נקודות זכות: 3

    מטרות הקורס:

    מדוע צרכנים מוכנים לשלם עשרות אלפי שקלים לקניית זוג מכנסיים או זוג נעליים?
    מותג הוא כלי מרכזי בשיווק וחברות מוציאות אלפי שקלים על בנייה וניהול של מותגים כדי להפיק ערך ורווח מקסימאלי. חשיבות המיתוג גוברת בעידן הטכנולוגי ומקנה יתרון תחרותי ארוך טווח.  הקורס הנוכחי ידון בתהליכי פיתוח ובניית מותגים וישלב בין תיאוריה (הכרת רכיבי המיתוג: זהות, ערך, תדמית) לפרקטיקה (מתודולוגיה לבניית מותג) , דרך ניתוח מקרי בוחן דיגיטליים של מותגים מובילים בעולם תוך שימוש בתקשורת שיווקית מתאימה להעצמת המיתוג.

     

    תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:

    1. להכיר את התפקידים הבסיסים של מותג והחשיבות שלו לשיווק המוצר/שירות דיגיטלי
    2. ללמוד את הגישות השונות להערכת ומדידת שווי של מותגים
    3. לדעת לזהות את פוטנציאל המותג ולמקסם את יכולת הצמיחה שלו.
      לדעת לנהל אסטרטגיה תקשורתית רלוונטית למותג ולבחור בערוצי התקשורת המתאימים.
    4. לשקול היבטים אתיים בניהול קמפיין שיווק.
    5. בסיום הקורס סטודנטים ידעו לנתח מיתוג של חברה, לגבש אסטרטגיה תקשורתית לפיתוח מיתוג של חברה וליישם כלים לשיפור או שימור המיתוג.