אלפון סגל

  • הפקולטה הבינתחומית לחברה וקהילה / ניהול

  •  
    עדיה מאירוביץ
    ד"ר עדיה מאירוביץ
    מרצה בכירה
    שעות קבלה : 
    בתיאום מראש

    את התואר הראשון (ספרות עברית ויעוץ חינוכי) והשני (התנהגות ארגונית) למדתי באוניברסיטת  תל- אביב. עם סיום לימודיי התואר הראשון עבדתי כמחנכת ורכזת שכבה בחטיבת ביניים. במהלך לימודי התואר השני ואחריו עבדתי כיועצת ארגונית בארגונים שונים ובהמשך כמנהלת משאבי אנוש  ב- 'פז'. התואר השלישי, העוסק בחינוך רפואי, נלמד בטכניון. מחקר האורך שביצעתי בדק את השפעת ההוראה הממוקדת בסטודנט על  עמדות והתנהגות הסטודנטים, בוצע  בהנחייתם של פרופ' רוזלי בר ופרופ' אבי רוטשילד (הפקולטה לרפואה) ופרופ' מיכאל מור (הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה).

     התחלתי את עבודתי במכללת הדסה בשנת 2007,  כמרצה בחוג ל'ניהול ארגוני שירות' ממועד הקמתו.  מתחילת דרכי במכללה התמקדתי בפיתוח ההוראה – תכנים, שיטות ועזרי הוראה מגוונים  ודרכי הערכה.  לאורך השנים הרבתי לשתף מרצים חדשים וותיקים בחוג בחומרי לימוד, מבחנים ועבודות בנושאים אותם אני מלמדת. בנוסף, עד שנה"ל תש"פ (2020) שימשתיכ יועצת אקדמית של כלל הסטודנטים בחוג לניהול ארגוני שירות.

     במהלך שנות עבודתי פיתחתי קורסים בנושאים מגוונים, באופן עצמאי, או בעבודה משותפת עם עמיתים מהחוג (לדוגמה, שיטות מחקר, קריאה וכתיבה אקדמית).  קורס נוסף אותו בניתי מן היסוד והמשכתי לפתחו בשיתוף עם ד"ר ליאור נעמתי שניידר הוא 'יחסי מטפל מטופל'. הקורס, המבוסס שיטת הוראה חדשנית שפיתחנו במסגרת פרויקט ASSET בו אנו משתתפות, בנוי על פי מודל 'למידה מונחית סטודנט' [Student-Guided learning- (SLG)] בן 9 שלבים, המשלב הוראה פעילה והערכה מתמשכת. 

     נדבך מרכזי בתפיסת עולמי הוא העצמת הסטודנטים.  בהקשר זה, אני מקדמת תפיסה הרואה את היחסים בין סטודנט למרצה כמודל להתנהגות מקצועית במהלך הקריירה של הסטודנטים במגוון תחומים ותפקידים. אני מאמינה, שבדרך זו של "נאה אומר נאה מקיים" ניתן ללמד מגוון תכנים: ערכיים, רגשיים, התנהגותיים. תפיסה זו באה לידי ביטוי ביישום גישת הממוקדות בסטודנט, במגוון אינטראקציות עם הסטודנטים: הוראה, שיחות  אישיות, שיעורים פרטיים, שיעורי תגבור.

     לצד ההוראה והייעוץ האקדמי, אני מעורבת מאוד בפעילות החוג והמכללה, כולל היותי יו"ר ועד ארגון הסגל האקדמי במכללה. במקביל, אני מלמדת תקשורת סיעודית בבי"ס לסיעוד "דינה  (מרכז רבין- פ"ת) ותקשורת ברוקחות בבי"ס לרוקחות בפקולטה לרוקחות (האוניברסיטה העברית- ירושלים). בנוסף, לאורך השנים ביצעתי מחקרי הערכה רבים בתחומי חינוך וחברה עבור ארגונים שונים. מחקרים אלו מבוססים על שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות. בחלק מהארגונים אני מנחה/מלווה צוותים בתהליך המחקר כחלק מהתפתחותם המקצועית (לדוגמה, מכון הלב, בי"ח תל השומר; שירותי בריאות כללית; בית ספר ניסויי – בית חולים הדסה ירושלים ועוד).

    עדיה מאירוביץ - קורות חיים

  • הפקולטה הבינתחומית לבריאות חברה ומדע / ניהול מערכות בריאות

  •  
    עדיה מאירוביץ
    ד"ר עדיה מאירוביץ
    מרצה בכירה
    שעות קבלה : 
    בתיאום מראש

    את התואר הראשון (ספרות עברית ויעוץ חינוכי) והשני (התנהגות ארגונית) למדתי באוניברסיטת  תל- אביב. עם סיום לימודיי התואר הראשון עבדתי כמחנכת ורכזת שכבה בחטיבת ביניים. במהלך לימודי התואר השני ואחריו עבדתי כיועצת ארגונית בארגונים שונים ובהמשך כמנהלת משאבי אנוש  ב- 'פז'. התואר השלישי, העוסק בחינוך רפואי, נלמד בטכניון. מחקר האורך שביצעתי בדק את השפעת ההוראה הממוקדת בסטודנט על  עמדות והתנהגות הסטודנטים, בוצע  בהנחייתם של פרופ' רוזלי בר ופרופ' אבי רוטשילד (הפקולטה לרפואה) ופרופ' מיכאל מור (הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה).

     התחלתי את עבודתי במכללת הדסה בשנת 2007,  כמרצה בחוג ל'ניהול ארגוני שירות' ממועד הקמתו.  מתחילת דרכי במכללה התמקדתי בפיתוח ההוראה – תכנים, שיטות ועזרי הוראה מגוונים  ודרכי הערכה.  לאורך השנים הרבתי לשתף מרצים חדשים וותיקים בחוג בחומרי לימוד, מבחנים ועבודות בנושאים אותם אני מלמדת. בנוסף, עד שנה"ל תש"פ (2020) שימשתיכ יועצת אקדמית של כלל הסטודנטים בחוג לניהול ארגוני שירות.

     במהלך שנות עבודתי פיתחתי קורסים בנושאים מגוונים, באופן עצמאי, או בעבודה משותפת עם עמיתים מהחוג (לדוגמה, שיטות מחקר, קריאה וכתיבה אקדמית).  קורס נוסף אותו בניתי מן היסוד והמשכתי לפתחו בשיתוף עם ד"ר ליאור נעמתי שניידר הוא 'יחסי מטפל מטופל'. הקורס, המבוסס שיטת הוראה חדשנית שפיתחנו במסגרת פרויקט ASSET בו אנו משתתפות, בנוי על פי מודל 'למידה מונחית סטודנט' [Student-Guided learning- (SLG)] בן 9 שלבים, המשלב הוראה פעילה והערכה מתמשכת. 

     נדבך מרכזי בתפיסת עולמי הוא העצמת הסטודנטים.  בהקשר זה, אני מקדמת תפיסה הרואה את היחסים בין סטודנט למרצה כמודל להתנהגות מקצועית במהלך הקריירה של הסטודנטים במגוון תחומים ותפקידים. אני מאמינה, שבדרך זו של "נאה אומר נאה מקיים" ניתן ללמד מגוון תכנים: ערכיים, רגשיים, התנהגותיים. תפיסה זו באה לידי ביטוי ביישום גישת הממוקדות בסטודנט, במגוון אינטראקציות עם הסטודנטים: הוראה, שיחות  אישיות, שיעורים פרטיים, שיעורי תגבור.

     לצד ההוראה והייעוץ האקדמי, אני מעורבת מאוד בפעילות החוג והמכללה, כולל היותי יו"ר ועד ארגון הסגל האקדמי במכללה. במקביל, אני מלמדת תקשורת סיעודית בבי"ס לסיעוד "דינה  (מרכז רבין- פ"ת) ותקשורת ברוקחות בבי"ס לרוקחות בפקולטה לרוקחות (האוניברסיטה העברית- ירושלים). בנוסף, לאורך השנים ביצעתי מחקרי הערכה רבים בתחומי חינוך וחברה עבור ארגונים שונים. מחקרים אלו מבוססים על שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות. בחלק מהארגונים אני מנחה/מלווה צוותים בתהליך המחקר כחלק מהתפתחותם המקצועית (לדוגמה, מכון הלב, בי"ח תל השומר; שירותי בריאות כללית; בית ספר ניסויי – בית חולים הדסה ירושלים ועוד).

    עדיה מאירוביץ - קורות חיים

  • הפקולטה הבינתחומית לבריאות חברה ומדע / התפתחות הילד עם צרכים מיוחדים M.A

  •  
    עדיה מאירוביץ
    ד"ר עדיה מאירוביץ
    מרצה בכירה

    את התואר הראשון (ספרות עברית ויעוץ חינוכי) והשני (התנהגות ארגונית) למדתי באוניברסיטת  תל- אביב. עם סיום לימודיי התואר הראשון עבדתי כמחנכת ורכזת שכבה בחטיבת ביניים. במהלך לימודי התואר השני ואחריו עבדתי כיועצת ארגונית בארגונים שונים ובהמשך כמנהלת משאבי אנוש  ב- 'פז'. התואר השלישי, העוסק בחינוך רפואי, נלמד בטכניון. מחקר האורך שביצעתי בדק את השפעת ההוראה הממוקדת בסטודנט על  עמדות והתנהגות הסטודנטים, בוצע  בהנחייתם של פרופ' רוזלי בר ופרופ' אבי רוטשילד (הפקולטה לרפואה) ופרופ' מיכאל מור (הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה).

     התחלתי את עבודתי במכללת הדסה בשנת 2007,  כמרצה בחוג ל'ניהול ארגוני שירות' ממועד הקמתו.  מתחילת דרכי במכללה התמקדתי בפיתוח ההוראה – תכנים, שיטות ועזרי הוראה מגוונים  ודרכי הערכה.  לאורך השנים הרבתי לשתף מרצים חדשים וותיקים בחוג בחומרי לימוד, מבחנים ועבודות בנושאים אותם אני מלמדת. בנוסף, עד שנה"ל תש"פ (2020) שימשתיכ יועצת אקדמית של כלל הסטודנטים בחוג לניהול ארגוני שירות.

     במהלך שנות עבודתי פיתחתי קורסים בנושאים מגוונים, באופן עצמאי, או בעבודה משותפת עם עמיתים מהחוג (לדוגמה, שיטות מחקר, קריאה וכתיבה אקדמית).  קורס נוסף אותו בניתי מן היסוד והמשכתי לפתחו בשיתוף עם ד"ר ליאור נעמתי שניידר הוא 'יחסי מטפל מטופל'. הקורס, המבוסס שיטת הוראה חדשנית שפיתחנו במסגרת פרויקט ASSET בו אנו משתתפות, בנוי על פי מודל 'למידה מונחית סטודנט' [Student-Guided learning- (SLG)] בן 9 שלבים, המשלב הוראה פעילה והערכה מתמשכת. 

     נדבך מרכזי בתפיסת עולמי הוא העצמת הסטודנטים.  בהקשר זה, אני מקדמת תפיסה הרואה את היחסים בין סטודנט למרצה כמודל להתנהגות מקצועית במהלך הקריירה של הסטודנטים במגוון תחומים ותפקידים. אני מאמינה, שבדרך זו של "נאה אומר נאה מקיים" ניתן ללמד מגוון תכנים: ערכיים, רגשיים, התנהגותיים. תפיסה זו באה לידי ביטוי ביישום גישת הממוקדות בסטודנט, במגוון אינטראקציות עם הסטודנטים: הוראה, שיחות  אישיות, שיעורים פרטיים, שיעורי תגבור.

     לצד ההוראה והייעוץ האקדמי, אני מעורבת מאוד בפעילות החוג והמכללה, כולל היותי יו"ר ועד ארגון הסגל האקדמי במכללה. במקביל, אני מלמדת תקשורת סיעודית בבי"ס לסיעוד "דינה  (מרכז רבין- פ"ת) ותקשורת ברוקחות בבי"ס לרוקחות בפקולטה לרוקחות (האוניברסיטה העברית- ירושלים). בנוסף, לאורך השנים ביצעתי מחקרי הערכה רבים בתחומי חינוך וחברה עבור ארגונים שונים. מחקרים אלו מבוססים על שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות. בחלק מהארגונים אני מנחה/מלווה צוותים בתהליך המחקר כחלק מהתפתחותם המקצועית (לדוגמה, מכון הלב, בי"ח תל השומר; שירותי בריאות כללית; בית ספר ניסויי – בית חולים הדסה ירושלים ועוד).

    עדיה מאירוביץ - קורות חיים