ד"ר ברוך לשם, מרצה בחוג בנושאים: תקשורת שיווקית, מפת התקשורת וייעוץ פוליטי. היה בעברו יועץ תקשורת לשרים והדובר הארצי של המשטרה.
חוקר תקשורת וממחברי ספר לימוד אקדמי בתקשורת שיווקית בהוצ' האוניברסיטה הפתוחה: "יחסי ציבור -אסטרטגיה וטקטיקה" (יחד עם פרופ' יחיאל לימור), "איך להפוך צפרדע לנסיך - אלף טיפים ביחסי ציבור", בהוצ' ידיעות ספרים (יחד עם פרופ' לימור) והספר, "נתניהו, בית ספר לשיווק פוליטי", בהוצ' מטר, שזכה לפרס "הספר הטוב ביותר לשנת 2018", מטעם "האגודה הישראלית לתקשורת.