יצרתי לתלמידי כיתות ד'-ה' מערך שיעור לפיתוח הדמיון והיצירתיות, באמצעות משחקים ותרגולים כיתתיים. מערך השיעור נתמך באתר אינטרנט המדריך את המורה כיצד לקיים את השיעור, ובאביזרים יומיומיים, שבשימוש "אחר" מגרים את דמיון הילדים (והמבוגרים).
הפרויקט מיישם את המושג מעולם הפסיכולוגיה הנקרא "מרחב מעברי", ומייצר מקום בו המציאות והדמיון מתקיימים יחד ומפרים אחד את השני. הילדים עוברים תהליך הדרגתי משיעור לשיעור, ומדי מפגש בוחנים את הרעיון של דמיון מכיוונים שונים, על היבטיו המופשטים ועל יישומיו הפרקטיים.