דרושים במכללה

ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: yiskabi@hac.ac.il



  • יועץ/ת לימודים

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה יועץ/ת לימודים

    תיאור התפקיד:

    • מתן ייעוץ לימודי למתעניינים תוך שאיפה להפוך אותם לסטודנטים במכללה, ליווי לאורך כל התהליך עד תחילת הלימודים תוך התנהלות שירותית ,מכירתית ואדיבה.
    • קיום פגישות יעוץ, ליווי המועמד בתהליך ההרשמה וניהול מעקב אחר המועמדים.
    • מתן מידע מקצועי, מקיף ורחב מותאם אישית למתעניינים על חוגי המכללה, הסבר מעמיק על תוכניות הלימודים, דרישות הקבלה, יתרונות המכללה, שירותי המכללה היחודיים והכרות מעמיקה עם מתחרים.
    • ליווי המועמד לאורך התהליך תוך זיהוי צרכים, מתן מענה עליהם וטיפול בהתנגדויות.
    • קיום קשר רציף והמשך טיפול במטרה להביא את המועמד להרשמה ולהפוך אותו לסטודנט.
    • קשר עם ראשי החוגים, סטודנטים, בוגרים והיחידות המנהליות השונות במכללה במטרה להביא את המועמד להרשמה.
    • השתתפות ב פרויקטים נוספים במחלקה, בפעולות שימור ובאירועים, ככל שיידרש.

    דרישות:

    • תואר אקדמי – חובה
    • בוגר המכללה – יתרון משמעותי!
    • ניסיון בשירות או מכירות או שיווק - חובה
    • שירותיות, אדיבות, יכולת שכנוע וטיפול בהתנגדויות - חובה
    • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות - חובה
    • אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה - חובה
    • זמינות לשעות עבודהמרכז הייעוץ פתוח בין 9 ל 18 , ובתוך השעות הללו עובדים במשמרות של 8 שעות. יש גמישות קלה.

    כפיפות ארגונית : ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
    תחילת עבודה : מיידי
    היקף משרה : משרה מלאה

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת פרויקטים, אירועים ושימור מועמדים

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת פרויקטים, אירועים ושימור מועמדים

    תיאור תפקיד:

    • ריכוז מערך שימור סטודנטים ובוגרים, אחריות על צוות סטודנטים עובדים
    • ריכוז פרויקטים
    • סיוע בהפקת אירועים
    • ריכוז תוכן ונהלי עבודה
    • אחריות על ישיבות צוות והכנת חומרים לישיבה
    • סיוע בפרסום תוכן שיווקי למועמדים
    • טיפול בחשבוניות
    • הכרה על בוריה של המערכת לניהול פונים ואחריות על הוצאת דוחות יומיים ותקופתיים
    • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
    • מטלות נוספות במסגרת התפקיד

    דרישות:

    • ניסיון בשירות, או מכירות או שיווק – יתרון.
    • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, אמביציה ומוטיבציה להצליח וליזום, אדיבות, סבלנות,
    יכולת עבודה בצוות - חובה
    • רצון למשרה מלאה וקבועה - חובה
    • בוגר/ת המכללה יתרון משמעותי


    כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
    תחילת עבודה: מידי
    היקף משרה: מלאה


    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד

  • רכז/ת חוג

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת חוג

    אחריות כוללת לתפקוד אדמיניסטרטיבי ומנהלי תקין של יחידה ארגונית/חוג במכללה האקדמית הדסה.

    תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:

    • אחריות על מערכת השע ות של תואר ראשון ותואר שני.
    • אחריות להכנת לוח בחינות ופרסומו, לסטודנטים ומרצים.
    • קשר עם ממשקים נוספים כגון– ועדת משמעת, ועדת גמול הצטיינות, מערכות שעות ולוחות מבחנים בקמפוס שטראוס
    • טיפול בתהליך קליטת מרצים מול מחלקת מש"א.
    • הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוג, לרבות ועדות הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
    • הכנת מצבת החוג, שיבוץ מרצים ומעקב שוטף אחר תקציבי החוג.
    • תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • טיפול בשיבוצי סטודנטים לקורסי הלימוד, לרבות תכניות חלקיות ו קורסי בחירה.
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל היבטיו.
    • טיפול בדוחות לרבות דוחות בודקי תרגילים ומבחנים
    • הכנת בקשות זכאות לתואר, הגהת תעודות גמר וציונים.
    • קליטת מסמכים של אנשי סגל החוג, מעקב ודיווח אחר היעדרויות ושיעורי השלמה.
    • מטלות נוספות במסגרת התפקיד.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - דרישת סף
    • דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות.
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
    • שליטה בסביבה ממחושבת.
    • תודעת שרות גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    • יכולות ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
    • אנגלית - ברמה טובה.


    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ ובתאום מלא עם ראש החוג
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תחילת העסקה: מיידית

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת ב- 80% משרה

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיב-י/-ת ב-80% משרה

    תיאור התפקיד:

    • מתן שירות וקשר שוטף טלפוני, אינטרנטי ופרונטלי למרצים ויחידות המכללה.
    • טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות החוג, עבודה משרדית לרבות הדפסות, תיוקים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • עדכון וטיפול באתרי החוגים.
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל ההיבטים.
    • תיאום כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • הכנת נתונים וחומרים לישיבות צוות, לוועדות הוראה (ציונים), כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום ההחלטות.
    • הכנת בקשות לזכאות לתואר/ הגהת תעודות גמר וגיליונות ציונים.
    • מתן סיוע בהפקת טקסים ואירועים מיוחדים.
    • טיפול באישורי כניסה/ חניה.
    • טיפול בדיווחי בודקי תרגילים.
    • מטלות נוספות במסגרת מנהל חוגים.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג-חובה
    • בקיאות בתוכנות Office , בעיקר Word ו- Excel .
    • עבודה בסביבה ממחושבת , google ועוד .
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ.
    • יחסי אנוש מעולים .
    • עברית– רמה גבוהה .
    • אנגלית– רמה טובה.

     

    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ
    היקף המשרה: 80% משרה
    תחילת העסקה: מידית
    yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • מזכיר/ה בלשכת הנשיאה

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת הנשיאה

    תיאור התפקיד:

    • אחריות על יומנו של מנכ"ל המכללה.
    • סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף - מענה לטלפונים, מענה למיילים, דואר, הכנת חומר לישיבות, קשר עם היחידות הפנימיות במכללה, קבלת קהל, רישום פרוטוקולים, תיוק במחשב, הפצת מכתבים בהתאם להחלטות וכו'.
    • אחריות רכש: כולל SAP , UPS , ציוד מתכלה ללשכה וכד'.
    • ארגון לוגיסטי של ישיבות ופגישות, כולל אחריות על חניות עבור אורחי הלשכה (עבור כל יומני הלשכה- נשיאה, מנכ"ל, סגן נשיאה), כיבוד ומלאי, הכנת חומרים לפגישות , מיקום, סידור החדר.
    • אחריות על כתבי מינוי.
    • אחריות אדמיניסטרטיבית על תוכנית הנשיאה למצוינות.
    • טיפול במבקרים/משלחות רשמיות – ארגון הביקור וביצועו.
    • סיוע למנהלת הלשכה לטובת תיאומי פגישות וביקורים מול הממשקים הפנים ארגוניים: מסמכים- החתמות, הדפסות, סריקה של חומרים רלוונטיים תיוק במחשב, גריסה ועוד.
    • סגירת הלשכה לפחות פעמיים בשבוע – עבודה עד השעה 18:00.
    • תיאום מ ועדים לישיבות וועדת השקעות, כספים וביקורת.
    • מילוי מקום של מנהלת הלשכה לפי הצורך.
    • פרויקטים מיוחדים לפי הצורך.
    • סיוע במטלות נוספות, בהתאם לדרישת הממונה.

    דרישות התפקיד:

    • בעל/ת תואר אקדמי מוכר ממוסד מוכר להשכלה גבוהה.
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח ברמת ניהול משרד.
    • שליטה מלאה בתוכנת ה Office, יכולת לימוד של תוכנות מחשוב חדשות.
    • עברית ברמה גבוהה מאוד.
    • אנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת כתיבה.
    • יחסי אנוש מעולים, ייצוגיות ותודעת שירות.
    • בעל/ת יכולת לעבוד בצוות ובאופן עצמאי.
    • בעל/ת אחריות ומחויבות יכולת שמירה על דיסקרטיות.
    • יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות.
    • בעל/ת יכולת למידה, יוזמה אישית, "ראש גדול".

    כפיפות ארגונית: מנהלת לשכת הנשיאה
    היקף העסקה: משרה מלאה (42 שעות שבועיות), מתוכם פעמיים בשבוע 09:30 עד 18:00 (ניתן להתחיל ב 10:00) נדרשת נכונות לעבוד בגמישות בשעות העבודה השבועיות.
    תחילת העסקה: מיידית
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת מנהל סטודנטים החלפה לחל"ד

    למכללה האקדמית הדסה ירושלים דרוש/ה רכז/ת מנהל הסטודנטים החלפה לחל"ד

    תיאור התפקיד:

    • טיפול בעניינים מ נהלתיים הקשורים במועמדים, בסטודנטים פעילים ובבוגרים.
    • קליטת נתוני נרשמים, מעקב וטיפול בכל תהליך ההרשמה.
    • קבלת קהל ומתן מענה טלפוני, טיפול בדוא"ל נכנס ויוצא.
    • הפקת דוחות שונים.
    • סגירת תארים.
    • שחזור והנפקת מסמכים.
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד.

    דרישות:

    • בעל/ת תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה- יתרון
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח ברמת ניהול משרד רצוי במסגרת אקדמית.
    • שליטה בתוכנות office יכולת לימוד של תוכנות מחשוב חדשות.
    • אנגלית ברמה טובה מאד - כתיבה וקריאה
    • יכולת התנסחות וכתיבת מכתבים ומיילים באנגלית.
    • בעל/ת יכולת ארגון, כושר תיאום ומעקב.
    • יחסי אנוש מעולים, ייצוגיות ותודעת שירות.
    • בעל/ת יכולת לעבוד בצוות ובאופן עצמאי.
    • בעל/ת אחריות ומחויבות יכולת שמירה על דיסקרטיות.
    • יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות.


    כפיפות ארגונית: ראש מינהל רישום וקבלת סטודנטים וניהול מידע אקדמי
    היקף העסקה: משרה מלאה
    תחילת עבודה: מיידית זמני


    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת מתמחים ותעסוקה

    דרוש/ה רכז/ת מתמחים ותעסוקה למרכז לניהול קריירה במכללה האקדמית הדסה

    תיאור התפקיד:

    התמחויות:

    • שיווק התכנית וגיוס סטודנטים וסטודנטיות לתכנית המתמחים בחוגים מגוונים.
    • גיוס מקומות התמחות, פיתוח ושימור קשרי מעסיקים.
    • השמה בהתמחויות, ליווי אישי של המתמחים בתקופת ההתמחות והכנתם לעולם העבודה.
    • עבודה בשיתוף מרצי.ות הקורס וליווי פעיל של קבוצת עמיתים.
    • חל ק מצוות רכזים ארצי, השתתפות בהדרכות צוותיות והדרכות פרטניות שוטפות.

    בוגרים:

    • ביצוע סקרי בוגרי התמחות וליווי גם לאחר תקופת ההתמחות.
    • אחריות על סיפורי בוגרים בכלל חוגי המכללה והעלאתם לאתר ועבודה מול החוגים.
    • סקרי בוגרים מעת לעת לכלל בוגרי המכללה – כולל שיחות לבוגרים לעדכון בנתוני תעסוקה ולימודים מתקדמים.
    • יצירת פאנל בוגרים בכלל החוגים הכולל פנייה לבוגרים ורתימתם להשתתפות בפאנל.

    תעסוקה:

    • שותפות בפיתוח אירועים, סדנאות וכנסים בנוש א התמחות ותעסוקה.
    • אחריות על דו"ח השמה וסיפורי הצלחה מדו"ח השמה במרכז קריירה.
    • אחריות על עדכון עמוד המרכז לניהול קריירה באתר.
    • אחריות על פרויקטים שונים במרכז קריירה מבחינה אדמיניסטרטיבית.

    דרישות התפקיד :
    • בעל/ת תואר אקדמאי או סטודנט/ית שנה ג' בתחום רלוונטי.
    • יחסי אנוש מעולים, יכולת ביצירת קשר אישי ובליווי אישי -תהליכי .
    • יכולת הובלה וריכוז תכנית , אחראי/ת , בעל/ת יוזמה.
    • יכולות שיווק, הסברה ויח"צ .
    • הכרות עם מגוון ארגונים : פרטיים, ציבוריים ומגזר שלישי - יתרון .
    • ניסיון בגיוס ופיתוח קשרי מעסיקים או ניסיון בגיוס ו/או השמת עובדים - יתרון
    • ניסיון בשיווק ו/או יחסי ציבור - יתרון
    • ניסיון בעבודה עם סטודנטים או מתמחים - יתרון


    כפיפות ארגונית: מנהלת המרכז לניהול קריירה
    היקף משרה: 100% משרה
    תחילת עבודה: מיידי


    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא״ל yiskabi@hac.ac.il

     התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • איש/ת תמיכה במערכת המודל החלפה לחל"ד

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה
    איש/ת תמיכה במערכת הלמידה האקדמית Moodle ואמצעי הוראה/למידה אונליין החלפה לחל"ד

    תיאור התפקיד:

    • סיוע והדרכה למרצים במגוון אמצעים: בטלפון, הדגמה בהשתלטות מרחוק, בסדנאות ובכתיבת מדריכי הפעלה על עבודה במערכת ה-Moodle ובמערכות הוראה/למידה אונליין כדוגמת Zoom, Panopto ו-Wooclap.
    • הגדרות של כל מה שנדרש במערכות הלמידה על מנת לאפשר הוראה/למידה  אונליין: משתמשים, קורסים, בחינות, קבוצות, וכדומה.
    • הגדרות של כל מה שנדרש כדי לאפשר קיום של בחינות אונליין ב-Moodle ובמערכות Tomax.
    • מתן שירות ומענה שוטף למרצים, רכזות וראשי חוגים בהפעלת המערכות, טיפול בבעיות, שגיאות.
    • בדיקת מערכת ה-Moodle ומערכת הפיתוח של Moodle (בדיקה והכנה לשדרוגים תקופתיים, בדיקה שהכל עובד בשגרה ולפני שדרוג).
    • הפקת דוחות שונים ועבודה שוטפת עם מחלקות שונות במכללה.
    • תקשורת ועבודה מול האינטגרטורים של המערכות: חברת אופן אפ (אינטגרטור מערכת המודל) וחברת טומקס – אבחון ופתיחת תקלות במידת הצורך, מעקב אחר פתרון התקלות, בדיקת המערכת לאחר תיקון התקלה והודעה למשתמשים.
    • כתיבת הוראות שימוש והדרכת משתמשים בהפעלת המערכות.
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.

    דרישות התפקיד:

    • שליטה טובה במערכת ה-Moodle כמשתמש. יתרון יינתן למועמדים עם ניסיון כאחראי מערכת Moodle בארגון אקדמי אחר.
    • שליטה טובה במערכת אופיס: Outlook, Excel, Word, PowerPoint.
    • ניסיון בהפעלת יישומים שונים בסביבת Web.
    • יכולת לימוד עצמית של מערכות באמצעות מדריכים כתובים, סרטונים והתנסות עצמית.
    • הכרת מערכות טומקס כמשתמש – יתרון.
    • דייקנות, שימת לב לפרטים.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • יכולת עבודה בלחץ.
    • יכולת עבודה עצמאית.
    • ראיה מערכתית.
    • כושר ארגון, ניהול זמן, תיעדוף משימות לפי חשיבות/דחיפות.
    • עברית – רמת שפת אם.
    • אנגלית - רמה גבוהה.

    כפיפות ארגונית: מנהל מערכת מודל
    היקף משרה: 100% משרה
    תחילת עבודה: מידי זמני

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא״ל yiskabi@hac.ac.il 
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד