דרושים במכללה

ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: yiskabi@hac.ac.il



  • רכז/ת מנהל הסטודנטים

    למכללה האקדמית הדסה ירושלים דרוש/ה רכז/ת מנהל הסטודנטים

    תיאור התפקיד:

    • טיפול בעניינים מ נהלתיים הקשורים במועמדים, בסטודנטים פעילים ובבוגרים.
    • קליטת נתוני נרשמים, מעקב וטיפול בכל תהליך ההרשמה.
    • קבלת קהל ומתן מענה טלפוני, טיפול בדוא"ל נכנס ויוצא.
    • הפקת דוחות שונים.
    • סגירת תארים.
    • שחזור והנפקת מסמכים.
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד.

    דרישות:

    • בעל/ת תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה- יתרון
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח ברמת ניהול משרד רצוי במסגרת אקדמית.
    • שליטה בתוכנות office יכולת לימוד של תוכנות מחשוב חדשות.
    • אנגלית ברמה טובה מאד - כתיבה וקריאה
    • יכולת התנסחות וכתיבת מכתבים ומיילים באנגלית.
    • בעל/ת יכולת ארגון, כושר תיאום ומעקב.
    • יחסי אנוש מעולים, ייצוגיות ותודעת שירות.
    • בעל/ת יכולת לעבוד בצוות ובאופן עצמאי.
    • בעל/ת אחריות ומחויבות יכולת שמירה על דיסקרטיות.
    • יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות.


    כפיפות ארגונית: ראש מינהל רישום וקבלת סטודנטים וניהול מידע אקדמי
    היקף העסקה: משרה מלאה
    תחילת עבודה: מיידית

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    תיאור תפקיד:

    • מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה
    • מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה
    • תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים
    • ביצוע שיחות שיווק

    דרישות:

    • דובר/ת צרפתית- יתרון משמעותי
    • ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון
    • ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון
    • יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות
    • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות
    • אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה
    • עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון
    • עברית ברמת שפת אם-חובה

     

    המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות .09:00-18:30 העבודה במשמרות של 8.5 שעות.

    כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים

    תחילת עבודה: מיידי

    היקף משרה: מלאה

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת ב- 80% משרה

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיב-י/-ת ב-80% משרה

    תיאור התפקיד:

    • מתן שירות וקשר שוטף טלפוני, אינטרנטי ופרונטלי למרצים ויחידות המכללה.
    • טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות החוג, עבודה משרדית לרבות הדפסות, תיוקים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • עדכון וטיפול באתרי החוגים.
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל ההיבטים.
    • תיאום כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • הכנת נתונים וחומרים לישיבות צוות, לוועדות הוראה (ציונים), כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום ההחלטות.
    • הכנת בקשות לזכאות לתואר/ הגהת תעודות גמר וגיליונות ציונים.
    • מתן סיוע בהפקת טקסים ואירועים מיוחדים.
    • טיפול באישורי כניסה/ חניה.
    • טיפול בדיווחי בודקי תרגילים.
    • מטלות נוספות במסגרת מנהל חוגים.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג-חובה
    • בקיאות בתוכנות Office , בעיקר Word ו- Excel .
    • עבודה בסביבה ממחושבת , google ועוד .
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ.
    • יחסי אנוש מעולים .
    • עברית– רמה גבוהה .
    • אנגלית– רמה טובה.

     

    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ
    היקף המשרה: 80% משרה
    תחילת העסקה: מידית
    yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת בחינות

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת בחינות

    תיאור תפקיד:

    העבודה הינה במחלקת בחינות וחדרים, ביצוע כל המטלות הנדרשות כאשר עיקר העבודה הינה:

    • הכנת מעטפות לבחינות:
      ✓ הוצאת קבצי הבחינות והדפים הנלווים מ המערכת הממוחשבת לשם שכפול
      ✓ שכפול קבצי הבחינות והדפים הנלווים
      ✓ הפקת מדבקות עבור מחברות הבחינה לשם זיהוי הנבחנים
    • סיוע בחלוקת מעטפות הבחינות המוכנות למשגיחים
    • פיזור המשגיחים בין האולמות.
    • סיוע בבקרה על מהלך שוטף ותקין של הבחינות עד לסיומן, מעבר בין אולמות הבחינה,
      על מנת לבצע בקרה ולפקח על מהלך הבחינה בכפוף להנחיות מנהלת מחלקת בחינות.
    • לעיתים סיוע ותגבור בשעות אחה"צ והערב.
    • פיקוח על עבודת המשגיחים.
    • סיוע בשיבוץ אולמות.
    • הכנת חומר לבחינות לרבות תיוקים, הדפסות, צילומים, חלוקת חומר וכו'
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה

    דרישות סף לתפקיד:

    • שליטה מלאה בתוכנות ה- Office בדגש על ישומי אקסל
    • עבודה בסביבה ממחושבת.
    • בעל/ת תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה- יתרון
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח רצוי במסגרת אקדמית - יתרון
    • יכולת למידה, כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ.
    • יחסי אנוש מעולים.
    • עברית – רמה גבוהה.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • אחריות ורצינות
    • דייקנות גבוהה
    • אמינות


    היקף העסקה: משרה מלאה - נכונות לעבודה בשעות גמישות על פי צורכי המערכת, לרבות שעות
    הערב בתקופת הבחינות
    תחילת עבודה: מיידית
    כפיפות ארגונית: מנהלת מחלקת בחינות
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד

  • מזכיר/ה בלשכת הנשיאה תיאור התפקיד

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת הנשיאה

    תיאור התפקיד:

    • אחריות על יומנו של מנכ"ל המכללה.
    • סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף - מענה לטלפונים, מענה למיילים, דואר, הכנת חומר לישיבות, קשר עם היחידות הפנימיות במכללה, קבלת קהל, רישום פרוטוקולים, תיוק במחשב, הפצת מכתבים בהתאם להחלטות וכו'.
    • אחריות רכש: כולל SAP , UPS , ציוד מתכלה ללשכה וכד'.
    • ארגון לוגיסטי של ישיבות ופגישות, כולל אחריות על חניות עבור אורחי הלשכה (עבור כל יומני הלשכה- נשיאה, מנכ"ל, סגן נשיאה), כיבוד ומלאי, הכנת חומרים לפגישות , מיקום, סידור החדר.
    • אחריות על כתבי מינוי.
    • אחריות אדמיניסטרטיבית על תוכנית הנשיאה למצוינות.
    • טיפול במבקרים/משלחות רשמיות – ארגון הביקור וביצועו.
    • סיוע למנהלת הלשכה לטובת תיאומי פגישות וביקורים מול הממשקים הפנים ארגוניים: מסמכים- החתמות, הדפסות, סריקה של חומרים רלוונטיים תיוק במחשב, גריסה ועוד.
    • סגירת הלשכה לפחות פעמיים בשבוע – עבודה עד השעה 18:00.
    • תיאום מ ועדים לישיבות וועדת השקעות, כספים וביקורת.
    • מילוי מקום של מנהלת הלשכה לפי הצורך.
    • פרויקטים מיוחדים לפי הצורך.
    • סיוע במטלות נוספות, בהתאם לדרישת הממונה.

    דרישות התפקיד:

    • בעל/ת תואר אקדמי מוכר מ מוסד מוכר להשכלה גבוהה.
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח ברמת ניהול משרד.
    • שליטה מלאה בתוכנת ה Office , יכולת לימוד של תוכנות מחשוב חדשות.
    • עברית ברמה גבוהה מאוד.
    • אנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת כתיבה.
    • יחסי אנוש מעולים, ייצוגיות ותודעת שירות.
    • בעל/ת יכולת לעבוד בצוות ובאופן עצמאי.
    • בעל/ת אחריות ומחויבות יכולת שמירה על דיסקרטיות.
    • יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות.
    • בעל/ת יכולת למידה, יוזמה אישית, "ראש גדול".

    כפיפות ארגונית: מנהלת לשכת הנשיא ה
    היקף העסקה: משרה מלאה (42 שעות שבועיות), מתוכם פעמיים בשבוע 09:30 עד 18:00 (ניתן להתחיל ב 10:00) נדרשת נכונות לעבוד בגמישות בשעות העבודה השבועיות.
    תחילת העסקה: מיידית
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת חוג בחוג לאיכות הסביבה 50% משרה

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת חוג בחוג לאיכות הסביבה 50% משרה

    אחריות כוללת לתפקוד אדמיניסטרטיבי ומנהלי תקין של יחידה ארגונית / חוג במכללה האקדמית הדסה.

    תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:

    • אחריות על מערכת השע ות של תואר ראשון.
    • אחריות להכנת לוח בחינות ופרסומו, לסטודנטים ומרצים.
    • קשר עם ממשקים נוספים כגון– ועדת משמעת, ועדת גמול הצטיינות, מערכות שעות ולוחות מבחנים בקמפוס שטראוס
    • טיפול בתהליך קליטת מרצים מול מחלקת מש"א.
    • הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוג, לרבות ועדות הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
    • הכנת מצבת החוג, שיבוץ מרצים ומעקב שוטף אחר תקציבי החוג.
    • תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • טיפול בשיבוצי סטודנטים לקורסי הלימוד, לרבות תכניות חלקיות וקורסי בחירה.
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל היבטיו.
    • טיפול בדוחות לרבות דוחות בודקי תרגילים ומבחנים
    • הכנת בקשות זכאות לתואר, הגהת תעודות גמר וציונים.
    • קליטת מסמכים של אנשי סגל החוג, מעקב ודיווח אחר היעדרויות ושיעורי השלמה.
    • מטלות נוספות במסגרת התפקיד.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - דרישת סף
    • דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות.
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח .
    • שליטה בסביבה ממחושבת.
    • תודעת שרות גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    • יכולות ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
    • אנגלית - ברמה טובה.

    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ ובתאום מלא עם ראש החוג
    היקף המשרה: 50% משרה
    תחילת העסקה: מיידית
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il 
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • מזכירה האקדמית החלפה לחל"ד

    הגדרת תפקיד סיוע אדמיניסטרטיבי למזכירה האקדמית החלפה לחל"ד

    המזכירות האקדמית היא הזרוע המבצעת בתחום המנהל האקדמי במכללה.

    היא משמשת כגוף מטה לתאום הפעילות המנהלית האקדמית בין יחידות המכללה השונות.

    בראשה עומדת המזכירה האקדמית הנמצאת בכפיפות ישירה לראש המנהל האקדמי במכללה.

    תיאור תפקיד:

    • סיוע ניהולי, אדמיניסטרטיבי וארגוני שוטף לכלל פעילות המזכירות האקדמית.
    • סיוע להפקת דוחות לגופים שונים (מל"ג).
    • השתתפות בישיבות מכללתיות שונות (ועדות הוראה, פורום ראשי חוגים).
    • סיוע בעדכון ויישום נהלים אקדמיים של המכללה .
    • טיפול בפניות סטודנטים- בשיתוף פעולה עם אגודת הסטודנטים.
    • טיפול במצבות (תוכנית עבודה שנתית של קורסים) החוגים השוטפות והשנתיות .
    • טיפול וניהול פרויקט "הקולג' הירושלמי" של עיריית ירושלים במכללה.
    • סיוע בהכנת הלוח האקדמי והבאתו לדפוס.
    • ביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו ע"י המזכירה האקדמית ככל שיידרש.
    • ריכוז וטיפול פניות לוועדת הוראה מכללתית.
    • בקשות פטור על סמך לימודים קודמים.

    דרישות התפקיד:

    • בעל תואר ראשון ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
    • ניסיון מוכח בניהול אדמיניסטרטיבי.
    • עברית ברמת שפת-אם כולל יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ.
    • אנגלית- רמה גבוהה.
    • אוריינות דיגיטלית לרבות שליטה מלאה בתוכנות ה- Office.
    • יחסי אנוש מעולים.
    • תקשורת בין-אישית טובה ותודעת שירות גבוהה.
    • יכולת קליטה מהירה.
    • יכולת ניהול זמן ועבודה תחת לחץ.
    • אחריות, אמינות, סדר וארגון.
    • יכולת עבודה עצמאית .
    • יכולת עבודה בצוות.
    • כושר ארגון וניהול.
    • יכולת מעקב ובקרה.

    היקף משרה: מלאה תחילת עבודה: מידית, זמנית
    כפיפות ארגונית למזכירה האקדמית
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד