הצצה לקורס מרתק-ניהול חדשנות מוניציפאלית

06/06/2022 | ד"ר קרן מזוז | ניהול ארגוני שירות M.A

קבלו הצצה לקורס מרתק שנלמד במסגרת התוכנית לתואר שני בניהול ארגוני שירות עוסק בניהול חדשנות מוניציפאלית, עיר חכמה וממשל חכם תוך למידת חקר מקרה של עיריית ירושלים. הקורס נלמד ע"י ד"ר קרן מזוז ראשת התוכנית.
מהפכת המידע והדיגיטציה לא פסחה על המגזר הציבורי ועל הרשויות המקומיות בפרט וכל עירייה מנהלת היום אתר אינטרנט, אפליקציה ועוד שירותים דיגיטליים לניהול הקשר עם התושבים והעסקי ברחבי העיר.
במסגרת הקורס, הסטודנטים לומדים תיאוריות על ניהול חדשנות מוניציפאלית, עיר חכמה וממשל חכם ולומדים מהרצאות אורח מרתקות וחקר מקרה של העיר ירושלים, אחת הערים המורכבות בעולם מבחינה דמוגרפית וגיאוגרפית.
בקורס התארחו מר גיל ריבוש, מנהל מינהל קהילה וגב' סימה סיני, מנהלת הרשות לאיכות השירות בעירייה שלימדו על השינויים והחידושים בניהול הקשר עם התושבים בייחוד בתקופת הקורונה .
התקיימה גם הרצאת אורח של גב' חנה מורן מתכננת ערים ומנכ"לית של הפורום לעירוניות ולשם השוואה, התארחה בקורס גב' דנה שלייפר, מנהלת  צוות אימפקט בעיריית תל אביב.
במסגרת הקורס למדו הסטודנטים על שימוש במחקר יישומי וחשיבה עיצובית להגדרת איזורי הבעיה, הגדרת מסע לקוח ואיזורי הזדמנות, רעיונאות ויישום של תוכניות לפי מודל לוגי וחשיבה תוצאתית.

מעבר לשירות דיגיטלי