פרויקט "ירושלים דיגיטלית"

18/09/2024 | ד"ר טלי הדסה בלנק | הבלנדר - מרכז החדשנות והיזמות | עיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי

במסגרת פרויקט "ירושלים דיגיטלית" של עיריית ירושלים, התקיים גם השנה שיתוף פעולה ייחודי בין התכנית לתואר ראשון לעיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי במכללה לבין מכללת עזריאלי.

הסטודנטים עבדו בקבוצות מעורבות בקורס "שיווק למעצבים" בהנחיית ד"ר סרגי גרגור, מהחוג לתעשייה וניהול במכללת עזריאלי, ובהנחייתו של אבי פייביש, מרצה בחוג ובעל סטודיו לפיתוח וניהול מוצר ובתמיכתה של ד"ר טלי הדסה בלנק, ראש תחום יזמות וחדשנות, הבלנדר, במכללה, שסייעו בפיתוח אתרי אינטרנט עבור עסקים קטנים בירושלים.

הפרויקט העניק לסטודנטים חוויית למידה מעשית, חיזק את הקשרים בין המוסדות האקדמיים, ושיפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסקים המקומיים. העירייה תמכה בפרויקט באמצעות מימון של כ- 60,000 ₪, שכיסה את התוכניות השיווקיות, אפליקציות לבניית אתרים, אירועים ופרסים. שיתוף הפעולה תרם לחיזוק הקשר בין הסטודנטים לאקוסיסטם הירושלמי, עודד מצוינות אקדמית, ושיפר את השירותים הדיגיטליים לעסקים מקומיים. פרויקט זה מהווה מודל מוצלח לשיתופי פעולה עתידיים בין האקדמיה לעולם התעסוקה, ומדגים את היתרונות של חיבור בין מוסדות חינוך, עסקים מקומיים ורשויות עירוניות.