מטרות הקורס:
מטרת הקורס להקנות ידע תיאורטי ותשתית מושגית המתמקדים בשירות כדיסציפלינה בינתחומית חדשה (Service-dominant logic) שעניינה ביכולת לייצר ערך בצורה משותפת והדדית co-creation of value)). שירות בכלל ושירות בעידן הדיגיטלי בפרט מוגדר כ"יישום של ידע ומיומנות באמצעים שונים לרווחת אדם/ארגון אחר":
“The application of specialized competences (Knowledge and skills) through deeds, processes and performances for the benefit of another entity or the entity itself” (Vargo and Lusch, 2004a).
במהלך הקורס נלמד על שינוי הפרדיגמות: מהפרדיגמה Goods-centered paradigm לפיה ערך נוצר בעת יחסי החליפין של רכישת המוצר לפרדיגמה החדשה Service-dominant Logic לפיה הערך נוצר ומתהווה בשימוש במוצר לאורך זמן. הפרדיגמה החדשה מעצבת את תפיסת השירות של ארגוני השירות הדיגיטליים, כמו אמזון, גוגל, נטפליקס, WAZE ועוד המייצרים ערך משותף.
במסגרת הקורס נלמד את מושגי היסוד של הפרדיגמה החדשה ואת השיטות ליצירת ערך בארגוני שירות דיגיטליים ובפלטפורמות, ובהם אפקט הרשת, מרקטפלייס, היוריסטיקות (Nudge), כימות העצמי (QS), ניהול רזה של סטארט-אפ (Lean Startup) באמצעות מקרי בוחן וניתוח ארגון שירות דיגיטלי. בנוסף, נלמד על טכנולוגיות הבינה המלאכותית AI כטכנולוגיה שמייצרת ערך משותף חדש לארגוני שירות.
תפוקות למידה:
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
מטרות הקורס:
Business communication became a social mechanism for knowledge creation and information exchange among organizational leaders and managers. This course, thus, aims to prepare students to effectively communicate with multiple constituents in their workplace - among colleagues, employees, decision-makers and collaborators - as well as in a dynamic and global environment. Specifically, in the context of service organizations, communicating thorough various touch points plays a major role. Students will explore theoretical concepts and applied tools, while developing communication skills such as writing, negotiating, meeting, interacting and presenting.
The course is based on academic and practitioner-oriented materials, as well as news media. Throughout the course, students are required to actively participate in class, to compose individual assignments and to work in teams.
תשומות למידה:
מטרות הקורס: הקורס יקנה לסטודנטים ידע בגישות ושיטות מחקר איכותניות וכמותיות תוך התמקדות בבניית כלים ומיומנויות יישומיות כחלק מאסטרטגיית ניהול ועיצוב שירות בארגונים.
השימוש בשיטות מחקר על ידי מנהלים מספק בידם יתרון מובהק ביכולת שיטתית לאיסוף מידע (מחקר גישוש ומחקר הערכת צרכים והעדפות, מסע וחווית לקוח), לעצב שירות דיגיטלי (באמצעות מחקר משתמשים ומדידת UX ו-UI) בחינה של מגמות (למשל באמצעות A/B testing), ניבוי סטטיסטי (בעזרת תוכנת SPSS) ופיתרון בעיות מבוסס-ידע. על בסיס מחקר ניתן לשער הנחות מוצא, לתכנן אסטרטגית ניהול ולהעריך שירותים במסגרת ארגון קיים או מיזם סטארטאפ.
במסגרת הקורס יילמדו שיטות שונות מסוג מתודולוגיות אג'יל הכוללות כמותניות ואיכותניות למחקר ולצידן תפיסות אסטרטגיות של ניהול שירות וניישם שיטות אלה במסגרת מטלות הקורס. לימוד שיטות המחקר ייעשה תוך הצגת היתרונות והחסרונות של כל שיטה, כיצד יש להתאימה לאסטרטגיות הניהול של הארגון, ניהול אי הוודאות הכרוך בפיתוח שירות חדש וכיצד יישום השיטות מעודד חדשנות ויצירתיות בארגון.
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט/ית:
מטרות הקורס:
הקורס כלכלה ניהולית, מהווה קורס המשך לקורסי המבוא מיקרו. עניינו המרכזי של הקורס הוא יישומים של מיקרו כלכלה (תורת המחירים) למינהל עסקים. בחלקו הראשון של הקורס נדון פורמאלית במערכת השווקים, בקביעת המחירים בשוק, בהתנהגות הצרכן והפירמה, בביקוש ובהיצע, בשווי משקל של הפירמה ובהתערבות ממשלה, בהמשך, מתמקד הקורס בעיקר בהתנהגות הפירמה וקביעת מחירים במבנה שווקים החורגים מתחרות משוכללת – בחלק זה נדון במונופול רגיל, במונופסון ובהתנהגות של פירמות במבנה של שווקים עם בידול מוצרים ושירותים, Product differentiation. בחלק האחרון של הקורס, הסטודנטים יתבקשו לנתח מצבים של כשלי שוק בכלכלה הישראלית. |
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
1. להבין את התיאוריה של קבלת החלטות אופטימאליות הן של הצרכן והן של היצרן תוך שימוש עזר בחשבון דיפרנציאלי. 2. להבין את התנהגות הצרכן והגורמים המשפיעים על הביקוש שלו למוצר. 3. לנתח להבין את השפעת הממשלה על הפירמה הבודדת וכן על שיווי המשקל בשוק. 4. הבנת הסביבה העסקית של מונופול 5. תחרות בין מעטים – הצגת מבני שווקים השונים מאלו של תחרות משוכללת ומונופול. 6. יישום של מודלים מיקרו-כלכליים לקבלת החלטות מרכזיות של פירמה המתחרה מול מספר מועט של חברות, בשוק שבו קיים בידול מוצרים. תחרות בין מותגים או תחרות מונופוליסטית. |
הקורס יעסוק בהיבטים של יצירתיות, חדשנות ויזמות בשירות. חדשנות מניעה את ההצלחה התחרותית של חברות רבות ויכולה להתבטא במוצרים חדשים, במבנה ארגוני חדשני, במיזם ראשוני או בהקמת שירות חדש. חדשנות ויזמות הן גורמים מרכזיים לקידום יצירתיות כלכלית, חברתית וארגונית תוך שיפור הביצועים, הגברת הפריון והצלחה בת-קיימא.
מטרות הקורס להקנות לסטודנטים כלים וגישות להגדרת פעילות חדשנית, תהליכי יזמות וחשיבה יצירתית תוך התייחסות לשירות כמוצר ומשאב בעל ערך ויתרון תחרותי. תהליך היצירתיות נמדד ביכולת האסטרטגית של ארגון למנף את תחומי השירות ותפיסת השירות כערך (value cocreation) עבור הארגון. ניתן לייצר ערך משותף על ידי מיסוד שירות, תוספת או שינוי שירות בהתאם לצורכי ודרישות הלקוחות ויצירת ערך עתידי על ידי בניית שירות חדשני שלא היה קיים קודם.
במסגרת הקורס ייחשפו הסטודנטים למגמות עכשוויות בחדשנות טכנולוגית כמו: אינטרנט של הדברים, ביג דאטה, מכשירים לבישים ועוד וכיצד אלו משפיעים על התפתחות שירותים. נחקור מקרים של חדשנות בשירות: בפיננסים, בתעשיית ההייטק ובתעשיית החקלאות בישראל ונערוך סיור לימודי בשני ארגונים המקדמים חדשנות שירות.
ונלמד את הגישה של ניהול רזה לסטארט אפ lean start up
ויצירת של MVP minimum valuable product של שירות
רציונל הקורס:
הכלכלה העולמית נעה קדימה בקצב מהיר בכל הקשור לאימוץ אסטרטגיות דיגיטליות אשר משנות את האופן בו אנחנו חושבים, רוכשים מוצרים, צורכים ומנהלים חיים חברתיים. הרגלים שלנו השתנו, הכל צריך להיות זמין תמיד, מידי ונח לכולנו כל הזמן ובכל מקום.
המהפכה הדיגיטלית מאלצת את הארגונים לשנות את תהליכי קבלת ההחלטות בכל הקשור לאסטרטגיה העסקית שלהם ולשלב בהן פלטפורמות דיגיטליות תוך מיזוג הממד הפיסי יחד עם הממד הווירטואלי. זוהי טרנספורמציה דיגיטלית.
הארגון כיום כבר לא ממוקד משאבים אלא ממוקד לקוח ומטרתו העיקרית היא לספק כל דבר בכל מקום לכל אחד תוך יצירת חווית משתמש וזאת בשילוב הטכנולוגיות הדיגיטליות ובהכנת הארגון לסביבה העסקית העתידית.
בקורס ניחשף לתהליכי הטרנספורמציה בארגון , מה זה אסטרטגיות דיגיטליות וכיצד ניתן ליישם אותם בארגונים קיימים כיום תוך שילוב באסטרטגיות מסורתיות והכל על מנת לייצר יתרון יחסי מהיר וזריז לארגון ולהקדים את המתחרים.
תשומות למידה:
תיאור הקורס:
מטרת הקורס ללמוד על מתודולוגית מסע הרעיון ובאמצעותו לפתח שירות חדש לארגון. מסע הרעיון הינו תהליך הכולל בתוכו ששה שלבים ומטרתו לעודד פיתוח שירותים חדשים. היתרון בשימוש במתודולוגיה זו הינה יצירת חשיבה חדשנית על תהליך פיתוח שירות ומוצרים חדשים לקהל הלקוחות של הארגון. מסע הרעיון מאפשר למנהל מכוון שירות לבצע הערכה עצמית של רמת השירות והתאמתה ללקוח תוך כדי הצעה של כלים לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים.
הקורס יציג תיאוריות ומחקרים העוסקים בחדשנות ביחד עם מודלים יישומים לבחינת מיזמים. צוותים של סטודנטים יאתרו אתגרי הארגון, יאמתו את צרכיו של הלקוח, יזהו ויעריכו פתרונות חלופיים ויכינו מצגת למקבלי החלטות עבור יישום המיזם במסגרת הארגון. הסטודנטים יפגשו עו"ד פטנטים וקניין רוחני וירחיבו את הבנתם לגבי ההיבט המשפטי של המיזם.
מטרות הקורס:
תפוקות למידה:
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
מטרות הקורס: ללמוד כיצד יש לקרוא ולנתח דוחות כספיים של חברות עסקיות.
תפוקות הלמידה:
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
מטרות הקורס:
הקורס יעניק למנהלים וחוקרים מודרניים מגוון כלים מעשיים לעיבוד נתונים לצרכים עסקיים ואקדמיים. במהלך הקורס הסטודנטים יכירו את השלבים השונים של בניית בסיס נתונים – תכנון, איסוף, איחוד (harmonization of data), טיוב ועיבוד. הקורס מהווה בסיס חשוב להמשך הלימודים ובפרט יכין את הסטודנטים לקורס כריית נתונים.
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
מטרות הקורס:
מדוע צרכנים מוכנים לשלם עשרות אלפי שקלים לקניית זוג מכנסיים או זוג נעליים?
מותג הוא כלי מרכזי בשיווק וחברות מוציאות אלפי שקלים על בנייה וניהול של מותגים כדי להפיק ערך ורווח מקסימאלי. חשיבות המיתוג גוברת בעידן הטכנולוגי ומקנה יתרון תחרותי ארוך טווח. הקורס הנוכחי ידון בתהליכי פיתוח ובניית מותגים וישלב בין תיאוריה (הכרת רכיבי המיתוג: זהות, ערך, תדמית) לפרקטיקה (מתודולוגיה לבניית מותג) , דרך ניתוח מקרי בוחן דיגיטליים של מותגים מובילים בעולם תוך שימוש בתקשורת שיווקית מתאימה להעצמת המיתוג.
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
תיאור הקורס
פרויקט הגמר יאפשר לסטודנטים להפגין את יכולותיהם באבחון וניתוח שירות ו/או מערך שירותים בארגון נותן שירות ובאקוסיסטם בו הארגון מתפקד, לאתר בעיות, לפתח ולהציע המלצות יישומיות וחדשניות לשיפור ושימור השירות.
הפרויקט יתבצע בהרכב של זוגות/יחיד בלבד.
על הסטודנטים מוטלת המשימה לאתר ולבחור ארגון נותן שירות פעיל בכל תחום רלוונטי (בריאות, בנקאות, אקדמיה, תיירות ועוד) ומכל מגזר (מגזר עסקי, מלכ"ר, פרטי, ציבורי וממשלתי) המפעיל שירות ו/או מערך שירותים בצורה פיזית (סניפים) ודיגיטלית (אתר ו/או אפליקציה). ניתן לבחור שירות גלובלי עם סניפים מקומיים כל עוד יש נגישות לחומר ולפעילות הארגון.
לפי הנלמד, שירות מוגדר כ-
“The application of specialized competences (Knowledge and skills) through deeds, processes and performances for the benefit of another entity or the entity itself…”
העבודה תכלול מחקר, איסוף נתונים וניתוח של ארגון נותן שירות. הסטודנטים/ות יאספו נתונים על ארגון תוך שימוש בשיטות מחקר מגוונות (תצפיות, ראיונות עומק, שאלונים, סקרים ועוד), סקירת ספרות מדעית רלוונטית וינתחו את הנתונים שנאספו לפי היבטי רוחב רלוונטים שנלמדו, כגון: יצירתיות וחדשנות, אסטרטגיה, אקולוגיה, אחריות תאגידית, אתיקה, מערכות מידע, תפיסת שירותיות ואמנות שירות, שיווק בינלאומי, ניהול פיננסי ודוחות כספיים ועוד.
פעולות המחקר והסקירה התיאורטית ייקבעו בהתאם להנחיות מנחה הפרויקט והתייעצות עם מנהלי הארגון הנבחר וכפי שנלמדו בקורסים השונים בתוכנית. פרויקט הגמר יכלול עבודת מחקר של אבחון וניתוח השירות לשם איתור בעיות ומחקר להערכה של יישום המלצות לשיפור השירות.
לאחר מתן אישור מהארגון לבצע את פרויקט הגמר ואישור ממנחה הפרויקט הסטודנטים יכולים להתחיל בביצוע העבודה. בסיום הקורס וכפי שייקבע, כל צוות של פרויקט יציג את עבודתו.
מטרות הקורס
מטרת הקורס לאפשר לסטודנטים להעמיק במחקר יישומי ולהתנסות בכתיבת עבודה אינטגרטיבית מבוססת-מחקר המנתחת היבטים של ניהול ארגון מכוון-שירות, תוך הסתמכות על חומר אקדמי רלוונטי והצגת העבודה. הקורס יאפשר לסטודנטים התנסות כמנהלי שירות service driven management ולחבר ולפתח תיאוריות, מתודולוגיות ונושאים שנלמדו במסגרת התוכנית לתואר שני בארגון פעיל.
פרויקט זה יהיה חלק מתיק העבודות של הסטודנטים להצגה בראיונות עבודה.
תשומות למידה
1. לתכנן וליישם כלים לתכנון וביצוע מחקר, איסוף נתונים והצגתם בסביבה ממשית
2. להעריך ולבקר תיאוריות, גישות ומושגים שנלמדו בסביבה ממשית
3. לנתח ולפרש בצורה אינטגרטיבית נתונים שנאספו מתוך ספרות מדעית ומחקר אמפרי בסביבה ממשית במטרה להציע ידע חדש בתחום
4. לנתח תהליכים ארגוניים ופעילות השירות בארגון ובאקוסיסטם רלוונטי
5. להציע המלצות יישומיות מבוססות מחקר לפתרונות לשימור ושיפור שירות בארגון קיים
6. לבצע עבודת מחקר מלאה בצורה עצמאית ובעבודת צוות
מטרות הקורס:
מטרת הקורס היא הקניית מושגי יסוד בתיאוריה של המימון עסקים קטנים ובינונים תוך מתן דגש על הייחודיות של חברות בתחום ההיטק. הקורס יכלול בדיקת סביבת התחרות של העסק, ניתוח ובניית דוחות ניהוליים של חברות עסקיות (תזרים מזומנים, תחזית עסקית, שווי חברה), ניתוח קבלת אשראי ולוחות סילוקין.
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
מטרות הקורס:
בשנים האחרונות הפכו עמדות לשירות-עצמי (self-service) לחלק חשוב ומשמעותי בתהליך יצירת הערך המשותף עם הלקוח לשם ייעול השירות, הגברת זמינות השירות והנגשת שירותים. מנגנונים אלו מהווים מינוף לרעיון הקיימות ולתהליכים גלובאליים המתהווים כיום (שמירה על סביבה, צמצום צריכה מיותרת, הגדלת פעילות טכנולוגית ועוד). כחלק מייעול הארגון, גדל הצורך בפיתוחים טכנולוגיים של מנגנונים לשירות עצמי הכוללים מתן שירות ללקוח ללא צורך באנשי מכירות או נציגי שירות אנושיים. מצד אחד, עמדות אינטרנטיות או טלפוניות מייצרת אחידות של השירות שאיננה תלויה בסוג הלקוח/ה אך מצד שני, עמדות אלו משפרות את המקצועיות ומאפשרות לצרכן לקבל את השירות בזמן המתאים לו ללא תלות בארגון. הקורס ייבחן כיצד מפתח ומבצע הארגון מנגנונים לשירות עצמי תוך התמקדות בחווית השירות, תהליכים פסיכולוגים שעובר הצרכן ונותן השירות ופיתוח מערכות יחסים ארוכות טווח והתייחסות למאפיינים של גיוון והנגשה לאוכלוסיות שונות ובהם הנגשה קוגנטיבית של שירות דיגיטלי.
תפוקות למידה:
1. להבין את התנהגות נותן השירות כמו גם הצרכן בדגש על צרכן דור ה-Y. תהליכים פסיכולוגים, רגשות, עמדות ותפיסות שמניעות חוויה של שירות עצמי.
2. לנתח חווית שירות והשפעות של גיוון האוכלוסיה ואסטרטגיות להנגשת שירות דיגיטלי.
3. לנתח עמדות לשירות עצמי בארגונים וללמוד על המתודות להפעלתם.
4. להעריך את האסטרטגיה הכוללת של מנגנוני שירות עצמי.
רציונל הקורס:
סדנא מעשית בכתיבת תכנית עסקית תוך שימוש באסטרטגיות דיגיטליות. ארגונים מכינים תכנית עסקית לאפליקציות, למשקיעים או למועצת המנהלים על מנת לתכנן את צעדיהם לטווח הקצר והארוך ולבחן היתכנות כלכלית רווחית.
בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, על הארגון להתאים את המודל העסקי ולפתח טכנולוגיות דיגיטליות מתוך מטרה לייצר יתרון יחסי לטווח הארוך.
מה היא תוכנית עסקית ואיך אפשר לכתוב אותה בצורה המיטבית ביותר תוך התאמה לניהול חדשני? כיצד ניתן לתכנן ולייצר מחקרי שוק אשר יבחנו את השינויים בהעדפות הצרכן מקניה מסורתית לקניה מקוונת?
במסגרת הסדנא לכתיבת תכנית עסקית יכתבו המשתתפים תכנית עסקית לעסק נבחר חדש תוך איסוף מידע מהשטח, מנהלים והלקוחות מולן הוא פועל.
הסדנא תתמקד בכתיבת שתי גרסאות של התכנית: או להנהלת הארגון או למשקיע ולבעלי העניין שמתעניינים בו
הקניית יכולות ומיומנויות במסגרת הקורס- שורות לקורות החיים:
מטרות הקורס:
במסגרת הקורס ילמדו הסטודנטים כיצד ארגונים יכולים לרתום את טכנולוגיות המיחשוב והמידע לצרכי מדיניות ואסטרטגיה עסקית. בניגוד לעבר, בו טכנולוגיות המחשוב והמידע תרמו בעיקר להתייעלות ולשיפור תהליכי העבודה, כיום הטכנולוגיות מאפשרות לארגונים לבצע שינויים מהפכניים בתהליכי העבודה ובתהליכי קבלת החלטות ולהשפיע בתוך כך על אפקטיביות הפעילות העסקית, על פיתוח וחדשנות בשירות ועל היחסים עם המתחרים והלקוחות. בקורס נבחן את יחסי הגומלין בין האסטרטגיה העסקית לבין מדיניות המחשוב ומערכות המידע בארגוני שירות.
תפוקות למידה:
1. לנתח אסטרטגיה עסקית של ארגון התאמתה למודל העסקי
2. להכין מסמך מדיניות מערכות מידע ההולמת את המודל העסקי של הארגון
3. ניתוח מדדי KPI
4. לסווג ולאבחן מצבים, תנאים ובעיות בארגון
5. להכין תוכנית עסקית חדשה ומדיניות מערכות מידע המציעה פתרון לבעיות בארגון
רציונל קורס:
ברוב העסקים הדיגיטלים כיום קיים בסיס נתונים מצטבר אשר משמש לצורכי קבלת החלטות, למידה מתמשכת, הפקת לקחים וקיצור עקומות למידה בפעילות עתידית. ככל שהביזור הניהולי מתרחב ומתפזר בין ספקים שונים, קבלני משנה, יחידות שונות, משווקים, לקוחות ורשויות מפקחות גם גובר הצורך לרכז תמונת מצב (דש-בורד) עבור מקבלי ההחלטות לשם זיהוי דפוסים ומגמות שמחייבים תשומת לב ניהולית.
הקושי בניהול מסדי נתונים גדולים אלה הוא בארגון המידע בצורה מובנת למנהלים משום שחלק מהנתונים מגיע ממקורות שונים, באיכויות מגוונות ועוד. מטרת הקורס לסייע למנהלים לפתח בינה עסקית BI, להתבונן על מסדי הנתונים בראייה כוללת ולשפר את יכולתיהם האנליטיות באמצעות שיטות של כריית נתונים.
מטרות הקורס:
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
מטרות הקורס:
הקורס נועד לבסס מתודולוגיה לחשיבה עיצובית, ולהעניק כלים המסייעים בתהליכי קבלת החלטות, אסטרטגיה ופיתוח מבנה עקרוני למוצר ו/או שרות, העשרת יכולות ארגוניות בכל הקשור בעבודת צוות על בסיס עקרונות משחקנות. הקורס מעניק יכולות יסוד להבנת מערך שפה מותגית, מיצוב ויצירת ערך מבדל ליצירת חווית משתמש.
תפוקות למידה: עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
מטרות הקורס:
מטרת הקורס לחשוף את הסטודנטים לחשיבותה של הלמידה בהקשר הארגוני ולמגוון הסביבות והכלים הדיגיטלים הקיימים היום התומכים בתהליכי הלמידה בארגונים. כמו כן יעסוק הקורס בהובלת תהליכי הטמעת טכנולוגיות למידה בארגון ויקנה ללומדים כלים תיאורטיים ופרקטיים לבחינה והערכה של הצלחת הטמעת טכנולוגיות והתמודדות עם התנגדויות.
תפוקות למידה:
1. להעריך סביבות וכלים דיגיטליים קיימים ועתידיים ללמידה
2. להתאים פתרון הדרכתי משולב טכנולוגיה לצורך ארגוני קיים
3. לנתח מצבי הטמעה של טכנולוגיה בארגון ולפתח אסטרטגיה
4. לזהות ולהתמודד עם התנגדויות לשילוב טכנולוגיות למידה בארגון
תיאור הקורס:
שיווק דיגיטלי וסחר אמצעות הרשת, הינו חלק בבלתי ניתן להפרדה מהפעילות העסקית של ארגונים ללא תלות ביכולות ובמשאבים שלהם. פתיחת חנות אינטרנטית כמו גם המכירה באינטרנט מאפשרת לכל ארגון ללא תלות בגודלו ובמיקומו לשווק את מוצריו ושירותיו לכל דורש.
העלייה המסיבית בשימוש ברשות מקוונות, שיווק מקוון אפליקציות ושימוש באינטרנט כמקור למידע, מחייבת את הארגון להתאים את עצמו לשוק המשתנה ולשלב בו נמצא הלקוח בתהליך הקניה שלו.
בתחרות כיום על תשומת ליבו של הלקוח חייב הארגון לפתח חנות מקוונת ראויה, קבוע אסטרטגיה להעלאת התנועה לאתר והארכת זמן השהיה באתר עד לרמה של רכישה.
בקורס נלמד על עקרונות פתיחת חנות מקוונת , מסחר מקוון ומהות השיווק עצמו החל משלב זיהוי הלקוח, בחירת המסר, הפלטפורמה לאחסון, קידום האתר והגדלת המכירות בפלטפורמה סגורה או פתוחה, באופן עצמאי או באמזון.
מטרות הקורס:
עם סיום הקורס בהצלחה, יעמדו לרשות התלמיד כלים ותובנות בסיסיות שיאפשרו לו:
1. להבין את תהליכי הרכישה המקוונת של הצרכן .
2. לזהות מה המגמות, המאפיינים והשימושים בתהליכי שיווק בינלאומי וסחר אלקטרוני הקיימות בעולם בשנים הבאות.
3. להקנות למשתתפים כלים לפתיחה אפקטיבית של אתר מקוון תוך ניצול משאבים קיימים.
*חדש* הקניית יכולות ומיומנויות במסגרת הקורס- שורות לקורות החיים:
תיאור הקורס:
הקורס יעניק למנהלים מודרניים הבנה מקיפה של תהליך ניתוח ועיצוב מערכת מידע ויעניק כלים מעשיים להשתתפות פעילה בפרויקט הקמת מערכת מידע. הקורס יעניק בסיס ללימודי המשך בתחום ניתוח מערכות או ניהול פרויקטים למי שיחפוץ בכך.
מטרות הקורס ופירוט תפוקות הלמידה:
עם סיום הקורס בהצלחה, הסטודנטיות/ים יוכלו:
1. להשתתף באופן פעיל בתהליך ניתוח ועיצוב של מערכת מידע
2. לעצב עצמאית תרשימי זרימה לתהליכי עבודה
3. להבין ולבחון אפיונים של מערכת מידע כמשתמש מפתח או מנהל
הקניית יכולות ומיומנויות במסגרת הקורס- שורות לקורות החיים:
1. ניתוח מערכות
2. ניתוח תהליכים
3. עריכת תרשימי זרימה